Jeg kjøpte litt mer i morges😉
Känner verkligen på att jag är törstfödd på lite information om kommande projekt -behöver lite Funcom news snart!! Och då menar jag inte ändringar i existerande portfölj (exempelvis CE) utan info om nya spel
Får hoppas det inte dröjer allt för länge nu, borde snart komma något med tanke på hur länge sen vi fick liknande information
Funcom mer än dubblar ytan i det nya kontoret i Durham, Raleigh.
Så var det bekreftet at asp stod for borti 50% av forrige dump, men tilsynelatende så er det også en eller flere svenske aktører som også dumpet, noen tusen aksjer mer enn Atle.
Mistenker det har vært noe flexing av store posisjoner i ordreboken. Asp er kjent for å like slike fighter. La seg en krone under og dumpet det i markedet.
Noen som har oversikt over andre aksjer ssp er aktiv i?
Ser ut som jeg traff ganske klokkerent med estimatet mitt med andre ord ;D
Nå ser det ut som ASP har kjøpt tilbake det han solgte og enda litt til, så da er det vel bare å sitte/øke fremover😉
Det er vel nå kursen hypotetisk burde kjøres ned og vente til han selger i desperasjon, for å gi han litt av sin egen medisin?
PS: Plis ikke gjør det
Nå var det mye rart her…
Go with the flow… sier nå jeg;-)
Atle har rundt 1,3mil aksjer å selge billig til deg, så det er gode utsikter for å øke
Slik at han slipper å gjøre det selv, før han laster opp igjen Dichesbuen dumpekonto?
Må jo ha god tro på Funcom-aksjen om man fyller videre opp i det uendelige 1,3M aksjer er vel i det høyere sjiktet av det som har vært long?
Ikke farlig når mann stort sett runner hele showet aleine med gode algoritme produkter fra Pareto. Dumper fra as og kjøper privat, oppskrift på suksess det der
Atle har etter hva jeg har skjønt stor tro på Funcom og mener at selskapet er verdt betydelig mer enn det er priset til i dag. At han selger og kjøper litt underveis og tjener penger kan man jo forstå, selv om det er irriterende når man får dumpen mitt i fleisen😣
Han kommer jo gjerne med det utsagnene når han er fullt lastet også noen dager etterpå, så er mye dumpet.
Twitchcon imorgon!! Stream ikväll!! Lite jävla HYPE här nu tack
Kursen er opp 3,74%, er ikke det hype nok for deg?
haha nej inte för mig men för dig måste de vara jobbigt och se en blå siffra. Du har gått från mr “I WANT EVERY SHARE IN FUNCOM” till “EVERYTHING SUCKS!!!”
Ikke spesielt “jobbigt” nei, tipper snittsalget mitt er litt over kursen nå. Har ikke regnet så nøye på det.
Jeg har de siste årene hatt fra 20-60% Funcom og har nå 15%. Følger godt med, hvis jeg ser noe jeg liker fra Funcom, så har jeg kanskje 60% igjen. Jeg likte ikke den siste kvartalsrapporten