Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Tror vi har fått det med oss nå…

1 Like

Hehe, var @antzzo som starta den praten, men jeg kan godt holde munn :stuck_out_tongue:

Er vel ikke mer å si enn at man kan håpe på høyere kurser fra neste år.

Det er vel å håpe på at Mutant Chronicles leverer som gir høyere kurser, ikke høyere kurser fordi ASP m.fl. har pumpet kursen :stuck_out_tongue:

Håper på det første ellers blir det mest oppgang på luft og kjærlighet

Aldri undervurder kjærligheten en del av oss har til Funcom :smiley:
Vi fikk jo rett i at Funcom skulle til 20kr fra 1kr, selv om det ikke ble nevnt at en spleis måtte til for at det skulle skje :stuck_out_tongue:

Hva tror du kommer og forventer du kursdrivende informasjon?

Jag tror att jag har för höga förväntningar och att det bli ett praktfiasko i vanlig ordning :smiley:

men jag hoppas på någon form av roadmap där jag hoppas på någon av de saknade features, sorcery eller mounts och planer på en ny map. Eller någon ny game mode… kan vara mycket…

4 Likes

Jeg ville gjettet på features som også vil inngå i Dune spillet og at de bruker CE for å teste dette.

3 Likes

Ergo mounts

2 Likes

https://clips.twitch.tv/AdorableHonestSandpiperHotPokket

MOUNTS KOMMER TILL CONAN FUCKING EXILES. yeeeeees

23 Likes

Convening Notice Extraordinary General Meeting of Shareholders

Mounts till dune kan man ju också tänka sig nu när de äntligen fixat det till CE <3

7 Likes

Nå ble jeg hypet. Kjøpt i det stille, aldri hatt høyere beholdning m nærmere 100k aksjer. dette blir fett.

Lunta mot Q4 2020 er tent

9 Likes

Endelig litt good news! Skal du kjøpe deg inn igjen i morgen @Christian ?
Har vel ikke gått så bra med Kitron i det siste?..

Ey! Ikke slag under beltet! :astonished:

Tenker det er ting som dette som holder inntektene oppe fram til coop kommer, det er den avgjørende faktoren. Det er på de nyhetene jeg kjøper. Tror jeg.

(kitron har q tall 24 oktober, target 10,7 hvis de treffer bunnen av guidingen, fram til da er det støy)

7 Likes

Patetisk start etter å ha fått en positiv nyhet

Nyheten har inte kommit ut och kommer nog inte ge effekt förrän alla förstår hur bra det är :slight_smile:

1 Like

Det er jo bare til å kjøpe nå før det blir “offisielt”.

Men uansett er kjennskapen og interessen for funcom såpass liten at jeg er litt usikker på hvor kursdrivende det egentlig er.