Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ender vel i minus på denne bull nyheten… :roll_eyes:

er det bare her hos meg eller var siste handel nå 1 min over kl 09? :sweat_smile:

Tror ikke det påvirker kursen noe særlig før kvartalet etter at mounts er ingame…

3 Likes

der 0914, avventende dette

Det var meg som handlet :wink:

1 Like

Stille før stormen morgen :slight_smile:

1 Like

God stemning på reddit nå :horse_racing: :partying_face:

image

image

image

1 Like

Vänta bara tills de blir officiellt och PM kommer :slight_smile: Tippar på fet trailer idag.

1 Like

Tror det sitter mange brente barn å ser på fyrstikkesken. De vet Atle har 1,3 millioner grunner til å hente vannslangen :smiley:

5 Likes

När kan news komma ? För de MÅ komma med intressanta news nu. Efter stängning idag före twitchcon?
Gärna ett konkret datum och inte “vi kan inte säga något ännu bla bla”

Blir ikke noe rally og/eller reaksjon på kursdrivende nyheter før aksjen er sykdomsfri.

3 Likes

Jeg solgte litt av beholdningen i går men kjøpte det tilbake i dag…
Har tro på ny renesanse i aksjen og denne på 13 tallet er billig nå.
På slutten av dagen tror jeg denne står i 14 …

1 Like

Blir vel ikke noe rally før vi får kursdrivende informasjon.
Mounts til CE burde aldri klassifiseres som akkurat det.
Forlenger tailen til salget av spillet, ja, men vil vel aldri gi FC den økte omsetningen den trenger for å forsvare en høyere verdsetting.

4 Likes

Ikke helt enig - mounts i CE betyr at de har gått tilbake til opprinnelig roadmap og satser tungt. Noe som i sin tur betyr at spillet vil ta skrittet opp i survival-eliteserien og selge mye mer, over tid.

Kursdrivende? Kanskje ikke. Men ganske nærme.

5 Likes

Trolig litt utfordringer med fiber i Bergensområdet her på morningen, kjøps algoen er snart oppe å går :slight_smile:

“Stick around to the very end for a special surprise!”

Jag skulle gissa att Funcom kommer kommentera detta “officiellt” snart med tanke på hur mycket de hintar…

2 Likes

Hvis Atle solgte på 13,6 ish her om dagen, og har kjøpt igjen flere aksjer etterpå i leiet mellom 12,8-13,2. Tror dere ikke at han vil ha litt mer ønske om at kursen skal dra seg litt mer oppover før han dumper igjen? Har ingen tro på at han vil dumpe så nær inngangskursen han har på de siste kjøpene.

1 Like

Det må utvikles en teknisk indikator på dette, går ofte noe lenger tid mellom dumpene.
Er en del sår som skal gro før det er glemt kortsiktig.

1 Like

At det kommer mounts til CE er jo bra i seg selv.

Men desto bedre er det at de da viser at de har løst dette problemet med tanke på Dune.

8 Likes

Nettopp! Derfor mener jeg at det kan være gode kjøpsmuligheter nå på disse nivåene. Har selv kjøpt de siste dagene.