Fylte selv på akkurat nå
Jepp -den tanken har jag också gjort mig! Där har de också haft möjligheten att bygga spelet “runt” mounts så det kommer säkerligen bli en ännu bättre känsla
Jeg fylte på mer nå også…
Alle fyller på nå, og det er omsatt for under en halv mill…
Dere sier ikke det
Ang. mountens animasjoner og hastighet osv så det sykt bra ut. Hadde de ridd forbi på et treigt esel hadde jeg ikke blitt hyped, men skal plukke opp igjen CE når mounts kommer. Ga skikkelig arabisk kriger-følelse. Skulle ønske end-screen på streamen varte litt lengre så man kunne sett reaksjonene i chatten i etterkant
Småfisker
Det vet du ingenting om
Det kan du jo se på funcom-kanalen Ble greit liv
Det er ingen ting som tyder på at man kan ri selv i spillet utifra klippet fra streamen. Dette kan vel «bare» være en ny npc i forbindelse med den kommende Riders of Hyboria dlc’en?
Det ville vært galskap hvis dette dreide seg om ridende NPC’s og de har hypet opp dette. Det gir ingen mening.
Altså, hvis du først kan sette en NPC på en mount, så kan du sette spilleren der.
Når man så farten på hestekreket, så har de åpenbart løst utfordringen som lå til grunn for at mounts “aldri” ville komme til CE: hastighet vs. størrelsen på blokkene til kartet.
Mounts kommer til spillerne.
Sunn skepsis er helt greit, men du må se dette i sammenheng med alt Funcom har gjort rundt, feedback gjennom årene på CE, hva community har spurt etter og hva som har blitt lovet.
Fra en som har fulgt godt med ga dette meg en klar beskjed: Mounts kommer.
Hadde ikke forventet at et 2 sekunder klipp på YouTube ville være kursdrivende heller, men de som har analysert sjangeren Survival vet hva slags betydning dette har for antall solgte eksemplarer fremover.
Ikke bare for Conan, men mest stoka for dune.
Jeg vet, men de fyker opp as we speak. Og en 200% økning på et par dager hadde vært kjekt i funcom også
glem det
Her er det vist bare å ta helg Det står en del være til her inne ,enn jeg hadde sett for meg av forrige dump. Den var unødig stygg, så det kan forstås.
Hva tenker dere om bunnfiske mot kjøpe på ask-pris og lukke siden som strategi i Funcom for å fylle på? Er det verdt å bruke mye tid på å sitte og file på de ørene man sparer imellom?
Størrelsen på blokkene er vel neppe et problem for npc’er. Det handler vel om datakraften som spillerne sitter på. Historisk sett er det alt for mye hype på TI rundt disse «surprisene» fra Funcom og jeg tar på meg rollen som en skeptiker her. Funcom har sagt at Mounts ikke kommer til CE og jeg tar de på ordet.