Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

De har ikke sagt kosekvent nei til det men at de skulle se på det senere.
Hvorfor skulle de legge ut et klipp av dette visst det ikke var noe på gang ?

… hæ? :stuck_out_tongue:

De har sagt at det var noen tekniske problemer som gjorde at de ikke hadde noen planer om å implementere mounts på det nåværende tidspunktet. Hvis de nå ikke kommer med mounts etter denne videoen, så har de skutt seg selv i foten. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Varför skulle Funcom skapa hype runt ett litet utsnitt i en stream som de vet kommer skapa spekulationer om mounts. Och sedan presentera NPC-mounts! :joy: . Snacka om att de vet precis hur man skall irritera den stora gamer-massan, dåliga recensioner och allt annat det medför.

För att summera: det blir garanterat spelbara mounts.

1 Like

Nå tror ikke jeg mounts er noe som vil komme bare for NPC’er men det du sier her mener jeg det absolutt ikke er noen automatikk i at er riktig.
Det kan være stor forskjell på å animere en NPC til hest og det å la spillere ri.
Det gjelder også i høyeste grad problematikken rundt blokkstørrelsen. Trolig helt forskjellige mekanismer i spill når det gjelder å animere NPC’er i høy fart og det å tillate spillere å bevege seg i høy fart.

Men selv om jeg mener argumentasjonen din er rubbish :laughing: så tror jeg også konklusjonen om at mounts sannsynligvis kommer er riktig. Og for å skape litt mer hype/støy (i positiv forstand) rundt det har de valgt å introdusere det på denne måten.

Vi som er her inne har såpass brente tommeltotter som du har nevnt at en ikke gidder å fore trollet og drive med ren selvskading heller…

Det er det garantert, serveren har jo “hele” kartet, så skal ikke være noe problem med loading der.

Jeg skulle til å skrive så å si det samme selv og er 100% enig i både argumentasjon og konklusjon.

1 Like

Problemet er jo ikke NPC, men at en spiller kunne bevege seg fortere enn dårlig maskinvare klarte å laste kartet.

Funcom hadde jo en fiks, men den krevde VELDIG mye koding.

Siden Dune nå faktisk kjører på samme motor og rammeverk som CE har de nok besluttet at det var fornuftig å gjøre disse endringene.

uansett fett. og det viser at CE skal leve i maaaange år.

2 Likes

Nei, ikke så mye koding, men de måtte dele opp dataene inn i nye blokker med tilhørende testing. Kodingen hadde de gjort i test for godt over et år siden.

1 Like

Selvfølgelig skal de det. AO, AoC, SWL, CE. Funcom itererer alle sine multiplayer-spill til det ugjenkjennelige med tiden til hjelp. Til stor glede for de som holdt ut i buggete start-perioder.

1 Like
  1. Den som rider på mounts gör det snabbt vilket innebär att de löst problematiken
  2. Malmberg skämtar med Tascha att hon ska rida med häst till Durham efter Twitchcon.

MOOOOOOUNTS!!!

5 Likes

Press release: Funcom announces Mounts for the game Conan Exiles

24 Likes

Ser ut som et eneste stort gjesp her :stuck_out_tongue:
image

Har de sagt de skal komme med et roadmap også? Tenker jo at det lukter betal DLC med content etterhvert her. Noe må de gjøre for å holde inntektene høye i 2020 fram til MC kommer.

HAAHAHAH RAS DIREKT NÄR DE KOM PM. Otroligt

1 Like

Mounted combat blir kult, var alltid morsomt i Mount & Blade :slight_smile:

2 Likes

Funcom gjorde det de kunne for å gi oss info som ASP ikke ville plukke opp slik at vi fikk kjøpt før ASP fikk snusen i det :slight_smile:

Hvem tok i mot hjelpen?

3 Likes

Algoen selger på alle meldinger. Uansett.

Det kommer i december med!

While the mount system will be free to everyone, a new DLC, Riders of Hyboria , will be released simultaneously for $9.99 / €9.99 and as part of the Year 2 Season Pass. This will offer a wider range of mounts and armor, though not any gameplay advantages. Both the free update and the DLC will be available on PC, Xbox One and PlayStation 4.

4 Likes

Jeg har asp tilpasset handelen i funcom. Verste utfall er ingen reaksjon. Opp eller ned fra 13kr tjener begge til sin hensikt.

1 Like

Tipper den hesten som ma får uten DLC ikke er en stilig svart hingst da :wink: Sikkert en brungrå ponnyhoppe

1 Like