Jeg har ikke mer å kjøpe for…men uansett når en aktør er lastet med de mengdene så er min påstand at man ikke trenger hjelp fra Funcom for å laste på disse nivåene. Spes med den algo adferden som @antzzo påpeker. Vil ikke skje noe annet en swingtrading av typen «copy the big elephant» før q tall og nærmere launch av spill…
ASP leser alt som blir skrevet her inne så vet nå ikke det…
Når alle unntatt meg (til og med paddy trader nå) har solgt fordi alle tror kursen skal ned igjen så dobler den seg plutselig Det er det jeg satser på. Så jeg er ikke sur på en eneste som selger, fordi jeg tror at de som sitter i ro smiler mest til slutt.
I mellomtiden, er det helt jævlig å se på minusen på kontoen nå. Ja jeg vet. Men vi får glede oss over at vi fortsatt kan kjøpe litt hver mnd når kusen er her nede. Tenk, for et par dager siden var det vel omsatt for mindre enn 200 000 kroner i element på kurs 2 kroner. Den lå lavt og nesten uten omsetning i dagesvis. Ser jo nå at de som kjøpte da var noen smarte folk…
Vet nå ikke helt jeg. Han er på flere forum og har vel noen hundre millioner aksjer å ta vare på. Så tviler på at han får med seg alt i real time.
Da er det meg og deg mot røkla @anon91440261. Satser på at @Christian tar en kjapp kitron gevinst og kommer tilbake. 3 makes a crowd
For en merkelig diskusjon… om Mounts er kursdrivende eller ikke… selvfølgelig er det det! Hallo liksom…
Så kan man heller diskutere hvor mange ører/kroner økt salg og hale av CE er verdt og hvor mange ører/kroner det er verdt å ha teknologi som støtter dette i Funcoms sine neste spill.
Ermmm…please specify time interval valid for your statement…
Dette er faktisk svære greier. Nå skal CE opp og utfordre ARK.
Dersom spillbarheten er god, vil salget ta (helt) av.
Jepp (morsomt å lese kommentarene).
Nå blir Ce helt konge !!!
Alle som spiller ark har klaget på at Funcom ikke har mounts.
Nå har de mounts… fuck ark.
Påtide å blåse 3 millioner eiere på PC!.
MYE gode kommentarer på youtuben. Dette blir helmax.
Og den beste like/dislike ratioen på en funcom video noen sinne
Bør helt klart være kursdrivende… kommer jo til å trekke horder av gamle spillere tilbake, så vel som nye - som deretter vil kjøpe cosmetic DLC’s og potensielle utvidelse DLC’er som Funcom sikkert har planer om litt lenger frem… fortsatt stort inntjeningspotensiale i CE!
Med eksisterende spillportefølje og pipelinen fremover virker det helt merkelig at vi ligger og vaker rundt 13-tallet… men får bare takke for mulighet til å handle billig så lenge det varer. Har ikke dårlig tid.
“hva var det jeg sa” Gikk inn med litt til i forkant og har brukt litt tid på å tegne noen streker i paint på chartet pre-melding. Om disse har noe for seg får TA-gjengen bedømme:
Har heller ikke dårlig tid, men nå får faen meg Funcom komme med relasevindu og mer info rundt coop snart, de begynner å avvike fra opprinnelig plan om releases.
Förväntar mig en rejäl höjning av redeye framöver:
- Q4-19 kommer bli GRYMT
- 2020 kommer Conan Exiles sälja mycket mer
Bara implementering av Mounts i CE kommer generera mer intäkter på lång sikt än ett Conan SP spel. Helt rätt beslut Funcom.
Ja og sikkert bra for de som akkurat spilte i free weekend at nyhet om mount update som er en “game changer” kommer rett etter at de har fått sett spillet. ^^
«Merkelig» er nå en tilstand som har vedvart mer eller mindre i nærmere 2,5 år…
Ang. Mount nyheten er det en meta-nyhet som vil gi utslag mot nyttår og i årene framover. Altså det er litt som at et oljeselskap kommer med nyhet om at et nytt område skal letes i. Hvor mye olje de finner som følge av mounts er vanskelig å svare på, men for de som har god kjennskap til CE vet man at så lenge det implementeres på en god måte vil det gjøre spillet mye mer gøy å spille. Som igjen forhåpentligvis fører til flere spillere, mer snakk og mer salg. Det er også noe som tar seg veldig godt ut i markedsføring hos nye og tidligere eiere av spillet.