Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Stemmer det. Gikk en kule varmt etter terroren fra Bergen. Jeg skal ikke legge ting imellom at det har røynet kraftig på

Tencent kjøper ikke opp selskap. De kjøper store posisjoner og sitter lenge/evig.
De har store poster i Riot Games, Epic, Supercell, Ubisoft, Paradox, Frontier etc.

8 Likes

Thank you

Jeg klarer ikke å se noen pris noen plass, er det offentliggjort?

Det triste her er jo det man lenge fryktet skulle skje, nemlig mishandling av aksjen over så lang tid med så utrolig råtten gjeng eiere førte til at selskapet blir tatt billig. Men det har jo ikke akkurat manglet på advarsler :sweat_smile:

1 Like

15,75 pr aksje, står i meldingen.

3 Likes

Ta det helt med ro. Nede på 12 igjenn om et par uker :roll_eyes:

Tror de som ventet på billigere inngang. Nå må frem med joggesko.

6 Likes

Håper noen andre store biter på nå og fjerner den fckings freefloaten.

ASP må stoppes.

Tencent må jo være en eye opener for andre store også.

3 Likes

Vel, da har jeg closet trading-beholdnigen i Funcom. Resten ligger i safen.

Hvilke aksjer skal du manipulere nå fremover @cirmes? Noen bra tips?

3 Likes

Ja for all del. Her skal man jo ikke få lov til å ha det kjekt.

Hovedgrunnen til at dette er bull er at nå er norske aktører og fond NØDT til å våkne til dette caset.

12 Likes

Neida, Norske aktører er ikke nødt til noe. Dette kommer de til å bevise i trass

5 Likes

Funcom er en tulleaksje, du skal være bra dum for å eie funcom, tencent vet ikke hva de holder på med!

4 Likes

Någon som kan göra en uppskattning på hur mycket ASP förlorat på den sista dumpen? Värt ansträngningen, tycker jag. :joy:

2 Likes

Gratulerer! Fin dag for Funcom menigheten :slight_smile:

1 Like

Utrolig dette var drømmen min somnå ble virkelighet. Jeg har villet ha jebsen ut lenge og drømme kjøper dukker opp

13 Likes

Vet ikke om det er lov å si det men… lol ?

1 Like

Bare for å være litt klein and piss on your parade, gratulerer btw.

Det gnager et spørsmål.
Hvorfor så liten premium til mister Jebsen? Her kvitter en innsider seg med alt. (tilnærmet) og gjør det til knappe 10% overkurs ift EMA200

:Klar for å ta i mot litt fire and brimstone: :popcorn: (og nei, har ikke peil på funcom, men aner meg at Jebsen ut blir sett på som den positive tingen i den meldinga)

3 Likes

Tror ikke du får så mye fire and brimstone. Tenker mer at Mr.jebsen som har vært med siden tidenes morgen muligens lenge kunne tenkt seg ut. Det er ikke hver dag noen kommer for å ta majoritetspost i ett jafs.