Sitatramme
– Jeg vil kalle dette en uvanlig stor post, den vi ser i Funcom i dag, sier Otterbeck til E24.
Ingen aning - så derfor økte jeg litt. Folk har aldeles ikke forstått ringvirkningene dette vil ha på kort-, mellom- og lengre sikt.
Mindre enn både Epic og Fatshark. Men otterbæck har visst seg å være ganske nedsnødd tidligere.
Ganske grei omsetning nå…
Hadde vært morsomt og passert 100 MNOK i omsetning på Oslo Børs for Funcom etter gammelt…
Ang. ASP-situasjonen i Funcom - man kan jo nå forstå litt bedre hvorfor Funcom og Jebsen har vært såpass passive. Dette salget har nok vært på trappene i lang tid.
Tror de siste timene her kan bli morro, dem og
“– Dette vil ha stor betydning for Funcom. Selv om Tencent er størst på mobilspill, har jo selskapet også online multiplayer-spill som Leage of Legends og Crossfire i porteføljen, sier Otterbeck.”
Det är Smilegate som äger Crossfire
Alltså Otterbeck… så jävla dålig koll.
Håper ASP har Huawei mobiltelefon
Jepp. Den mannen er på en snurr hele tiden. Hver eneste sak han publiseres på redeye er full av feil.
Yepp de är synd att inte Lindström följer bolaget istället.
Dessuten presterer han å skrive denne tweeten
Enig takk til Jebsen for alt han har gjort for Funcom. Er glad for at han også får betalt en sum han er fornøyd med Som en siste gave til oss gir han tøylene til de beste i bransjen. Kan ikke bli mer fornøyd med det han har gjort, verdig avslutning. ^^
6xx i gang igjen
Jafs jafs moms moms, fy fader det går unna!
Hehe, den botten der får pusle med sitt. Her er det stay long som gjelder Glad jeg tok markedsføring for å lære om effektene av wom. Vi kommer til å se bølger av nye interesserte, først fra europa nå, så USA og så til slutt asia i morgen. Småsparere må bruke litt tid på å komme seg inn på Oslo børs, men de kommer også i neste runde. Tror vi ser oppgang i minst 3-4 dager av dette.
Når jeg så nyheten i dag tidlig var jeg bare “shit jeg håper jeg får kjøpt under 20”.
Blir deilig når alle papiravisene kommer ut i morgen med denne nyheten.
Hva var det vi sa måtte til for at Funcom 2.0 kunne bli riktig priset? Et oppkjøp fra en stor utenlandsk aktør. Vi fikk den største. Satser på reprising av selskapet i de kommende dagene.
Her er utviklingen etter Robur kom inn. Dippen inn i februar var fordi verdens finansmarkeder skulle gå under…
Så ja, det kommer til å ta tid før dette får utviklet seg.