Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Hvem hører på

• noen som høres ut som minste valuta i USA,
  • Et klassisk TV program fra NRK
  • Noe som høres ut som den nyeste treningsformen for Crossfittere?

Kjøper ikke selv før “global tenfold yourmoney fund inc” kjøper seg inn. Er jo ikke amatør heller.

5 Likes

Dette var en gladnyhet for en stakkars langsiktig Funcom aksjonær.
Tar nok litt tid før folk skjønner hvor stort dette er. Siden jeg også har handlet Tencent og deres eierinnteresser i lang tid kjenner jeg litt til hvilke ringvirkninger dette kan ha på aksjer.
Et lite tips er: Hva tror dere skjer på sikt når den store globale saueflokken som følger Tencent får kjøpt sine aksjer (og ja, det er mange av dem bare i Kina) :grin:

6 Likes

bilde

17 Likes

Kan vel tenke seg at noen har interesse av å holde prisen nede for å laste med begge hendene. Alternativt så er det mange med så tynnslitte nerver som ser sitt snitt til å komme seg ut med helsen og mesteparten av pengene i behold :crazy_face:

Selv sitter jeg med mitt, men tror ikke jeg tør å kjøpe, for dette er Funcom; annerledesaksjen i annerledeslandet.

Er det jeg sier :slight_smile: Vi har lang tid foran oss med effekter av dette som det blir vanskelig å forutsi og dermed kan ikke folk harselere med kursen som de mange ganger har gjort i stille perioder uten å potensielt gå glipp av store oppganger. Moon soon :slight_smile: Sykt spennende hvem som står klare på startstreken i morgen klokken 09:00 :wink:

1 Like

Hahahahahahahahaha!! Fikk til 15.30 igjen! Er jo bare LOL… girer som faen nå igjen :laughing:

Prøv å stopp meg ut da f*ckface! :joy:

Köpte mer på 15.30!

Jeg avsluttet gearing og trading i funcom i morges.

Men nå er jeg tilbake. Dette er penger på gata.

1 Like

30%

Q: What is the threshold for a shareholder to make a Mandatory Offer on all shares in a Dutch company?
A: If a person or entity alone, or acting in concert together with other persons or entities, acquires “predominant control” in a Netherlands company listed on a regulated market in the EU/EEA they will be obligated to launch a public offer on all the outstanding shares and depository receipts of such listed company. “Predominant control” is deemed to occur when such acquiring person or entity is able to exercise 30% or more of the voting rights in the general meeting of shareholders of the company. For more information please see www.afm.nl

Noen som vet hvordan flyttingen til Norge påvirker dette?

1 Like

Bursdagen min i dag, må si at timingen til Tencent og Rui på denne meldingen var ypperlig. :smiley:

11 Likes

Endres jo bare til 33,33 % når selskapet faller inn under norsk lovgivning.

1 Like

Ud nu!
Det er først nu det igen, kan blive rigtig sjovt.

Hvem er det egentlig som har høydeskrekk på 15,50 etter at Tencent kjøpte seg inn?

1 Like

Tror dere gjengen i Asia er klare for tentacle horror om noen uker da?? :moneybag::moneybag:

2 Likes

Hahaha kanskje det var dråpen som fikk Tencent inn :stuck_out_tongue:

1 Like

3 Likes

Ender vi i minus i dag :joy: ?

norge

Välkommen till Norge Tencent

1 Like

10 % opp i sluttauksjonen!

På dager som i dag så kan det være lurt å ha en liten rest i dagene som kommer, hva skje rom alle kjøper i dag og er sluttkjøpt, så drøyer det med flere store som skal inn og kødden fra Bergen skal fortsette med tullet sitt?

3 Likes