Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Det skjer ikke paddy. Dette er noe helt annet! Andedammen har fått besøk!!!

Nå gjelder det kun å hove inn så mye en kan før de utenlandske hordene kommer løpende…

2 Likes

Spiller liten rolle hva som skjer de neste dagene.

Selskapet har fått en helt ny ryggrad. Titanium.

Vi er glassmanet.

2 Likes

You cant make this up! :smiley:

1 Like

Jeg tror ikke det jeg heller, men jeg har kjøp på krona under her for det. Ingenting overrasker meg lengre. Vi har en som tjener mer på å handle aktivt privat og via firma, og til tider manipulerer kursen til sin fordel. Før han får smekk på pung så fortsetter det. Folk med mye cash skyr ingenting for å få kloa i mer cash

3 Likes

Tencent ringer till Epic

“Skriv exclusivitetsavtal med Funcom angående coop-shooter. Tack. Hejdå”

4 Likes

Tencent ringer igen

"just det. Chop Chop ska synas på första sidan med start ikväll*

3 Likes

100 mnok i omsättning strax. Riktigt bra och bygga nya långsiktiga händer här och att konsolidera. Sen ska vi vidare.

1 Like

I fjor var bursdagen min da fallet begynte, så synes dette er en litt bedre bursdagsgave :stuck_out_tongue:

Nesten 3% opp siden forrige mandag. :upside_down_face:

3 Likes

“One of the biggest player bases in Conan Exiles comes from China. We estimate around 20% if we compare to similar known numbers from other western online games. The strategic partnership with Tencent makes the complicated and hard process in publishing and distributing games in China a lot easier for Funcom.”

Höjer riktkurs till 22 nok. Klent

14 Likes

Svake saker.

“We will raise our base case valuation to NOK 22 (NOK 20) and a fair value range of 9-35 (8-31).”

1 Like

Det er fremdeles Funcom dette her.

Aksjen har fortsatt kreft.

Ja, det vet vi jo - henviste til RedEye sin oppdatering :slight_smile:

Ja, men Redeye gjør rett i å være (latterlig) konservative så lenge man fremdeles har en sabotør i aksjen.

Det ser vi jo på kursen akkurat nå.

1 Like

Jeg må le. 30% av aksjene er kjøpt opp av en av verdens største selskaper og så sliter vi med å gå opp 20%. Rett og slett en gavepakke til de som leker seg med aksjen. Dette skjer kun på Oslo børs. KUN

Men når det er sakt. Med dagens nyhet så har jeg fått roen. Større tiltro til Tencent enn til tidligere storeier.
Jeg har stor tro at vi ser denne i 60 sommeren 2022. Kanskje før

6 Likes

Er det asp som lå med 30k bolker på 15,3 og 15,31? Freefloat. De ble snappet opp men av hvem? Han sjøl? Lekingen hans tar aldri slutt.

1 Like

Tror ikke vi skal ta helt av her.
Aksjen går ikke av seg selv sånn uten videre, de må fortsatt gjøre en jobb og gi ut gode spill. Ingen garanti for at det skjer samme hvem eierne er. Det kan helt sikkert øke sjansene, eventuelt forsikre andre investorer at hvis Tencent har troen så må det være noe i det. Samtidig er dette lommerusk for Tencent, og de er inne “over alt”. Selvfølgelig en kjempenyhet, men ingen automatikk i at aksjekursen kommer til å stå i det ene eller andre. Føler noen lar seg rive litt vel med :wink:

1 Like

Psykologien i det som foregår i dag er uansett umåtelig interessant

Fortsatt over 15? Det er jo knallsterkt for å være funcom :laughing: