Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ja tenk om de kunne gravd litt mer og sett litt på f.eks. handelen som foregår ellers i aksjen? Men det går vel ikke, er vel bare kineserne som er skumle og korrupte her. :confused:

12 Likes

Norsk finanspresse, “vaktbikkjer”, asp og børsen generelt kan ta rennafart og sykle vannrett et visst sted. Det er absolutt ingen ting som overrasker lengre

10 Likes

Noe av det mest ekte rasistiske jeg leser er når noen lirer av seg at vi skal utkonkurrere Kina fordi vi er en kunnskapsnasjon og så innovative.

4 Likes

Ikke glem at vi må stenge ned oljeindustrien, fordi vi har den reneste oljen i verden.

2 Likes

https://www.linkedin.com/posts/seb_we-would-like-to-congratulate-kgj-capital-activity-6584710063951269888-PuzA

1 Like

Jobbat 7 år på Hi-rez

5 Likes

Talents keep flowing!

1 Like

Verkar riktigt duktig

2 Likes

Helt på sin plass. Det ville jo vært litt frekt av SEB å gratulere den/de som ble lurt.

Det er en spøk/sarkasme. Men tygg litt på den, jeg regner med denne posten er splittet på et utall med kortsiktige tradere. Og da tør iallefall jeg å gjette på retningen videre er ned. Til mesteparten er i hendene på langsiktige og fundamenterte kjøpere. Og de hopper ikke inn på news

Hi-rez studios fikk en del awards i 2016/17/18. Flott at de sanker talenter.

FUNCOM - Notification of changed shareholding

Det tar du jo helt feil.

Tencent er ikke et utall med kortsiktige tradere.

1 Like

Beklager jeg blander antakelig kortene. Tenkte på malmberg. Og det er ikke så ille stelt ser jeg av meldingen rett over her :))

Orange man kommenter Funcom i dag!

12 Likes

Xi kuppet Funcom forran nesen på Donald. Skjønner han reagerer. Men han kan trolig kjøpe mer til lavere kurs :wink:

Rekylen kommer, enten det er i dag, i morgen, om en måned eller om et par år.
Vi har vært med på det som skjer her før, så ingenting overrasker og det meste preller av.
Vi fleste langsiktige kunne ikke fått en bedre bekreftelse på det fundamentale med at Tencent gikk inn slik de gjorde nå. Da har vi ikke tenkt så gærnt selv altså.

Så får en trade jalla-aksjene for øvrig i risikopotten. Funcom blir stående her i hvertfall.

2 Likes

under 14 nok. Marknaden ville helt enkelt ha kvar Jebsen istället för Tencent

1 Like

Anbefaler alle til å boikotte OSE (når dere er ferdige med Funcom), og heller kjøpe sine aksjer på andre børser. Ikke sikkert alt er så mye bedre der, men det er i alle fall ikke fullt ut lovlig med all form for kursmanipulasjon.

5 Likes

Koe, dette blir bare tull.

1 Like

Ulvetider på Ti :wink:

1 Like