Kan du visa samma bild fast för gårdagens handel? 
Malmberg anlitade SEB för att sälja Mao 
Vad är MLCO ?
Det jeg leser er at Malmberg dumpa til Bergen type Dich(k) i går og Bergen type Dich(k), dumpa til Bergen privat i dag. Tampen brenner?
Same old story, men mindre effekt relativt til volum, så det er tydlig at andre tygger i seg også👍
Dichesbuen tømte seg nok greit i dag tipper jeg, og en privat investor fra Bergen kjøpte seg opp.
For å være litt mer seriøs…finner dem IKKE på denne listen:
https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Handel/Medlemskap/Medlemsliste
EDIT: Merrill Lynch kanskje?
GS er vel den de fleste i USA benytter for å kjøpe Europa aksjer… 
Merrill var det närmaste jag kom med Google
En liten avsjekk før jeg oppdaterer triggerkalenderen:
- 31.10.2019 - Launch av Moon of Madness
- 12.11.2019 - Kvartalsrapport - Q3
- Desember 2019 - Ny Conan Exiles DLC og free mounts update
- Q1 2020 - Release av Conan Chop Chop
- H2 2020 - Mutant Chronicles Co-op shooter
- H2 2021 - Dune Open-World
+2 Unannounced publishing projects - Har vi noen leads her? 
MLCO ser ut som Merril Lynch OTC
Har Merryl Lynch tidigare handlat i FC?
De handler hele tiden. Typ trading/shorting
Makan til sutring skal man lete lenge etter!
@Dweller hadde en nydelig gif på dette tidligere i dag.
100Bagger og Hektar er et friskt pust i forhold.
Jeg for min egen del, håper kursen går ned på samme måte i dagesvis. Dette er penger på gaten for dem som har litt lengre horisont og midler.
Henger utviklingen på greip, nei.
Men det har den strengt tatt ikke gjort på flere år.
Nå har ikke oss vanlige dødelige hatt tilgang til å se det på en stund, men mener de var ganske så aktiv i form av MLI. OTC handler er kanskje mer uvanlig.
edit:
Meglerstatistikk på månedsbasis er tilgjengelig her (trykk på meglerstatistikk per instrument):
https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Statistikk/Meglerstatistikk
Är väl helt naturligt på en dag som denna ? Mänsklig faktor. Ser inget konstigt i det.
Jag hoppas då inte på samma i dagar framåt.
Lite sutring i ditt inlägg också. 
Ref. denne «sutringen» - … Jeg har jeg absolutt ingenting imot at folk letter litt på trykket her inne. Det bør det være takhøyde for! Jeg foretrekker alltid ekte mennesker som viser litt ekte passion enn følelsesløse tåkefyrster. Klart det kommer frem litt følelser når noen bruker sin tid og sine hardt oppsparte sparepenger på en case, og som i dette tilfellet mange av oss mener kan være manipulert. Noe annet hadde vært rart … Mange av oss kjente på en enorm lettelse i går når nyheten om Tencent kom. Det var langt på vei en bekreftelse på at vi som har troen på og er investert i casen, langt på vei har rett! og da skulle det jo fan bare mangle at man kan bli litt frustrert når man opplever det man har sett i går og i dag. Det hadde jo nesten ikke vært mulig i et annet papir. Når det er sagt så har jeg full roen på at dette går veien! Her er det ting i kulissene som jeg ikke har kontroll på. Om en uke eller 1 år, så er de kursene vi nå ser glemt og vi kan le hele veien til banken! Jeg har vært inne i dette papiret i 3-ish år nå og er klar som et hardkokt egg, for de neste 3 årene … Opp med haken og smil godtfolk! Dette blir knall!!

Ingenting som ikke kan vinkles negativt av norsk media om Funcom