Jeg er long i timeschartet iallefall
Må ikke du begynne som aksjerik. Han så jo spøkelser på høylys dag
SEB life, en investeringsfond inom SEB group… har börjat köpa in sig i Funcom per måndag close… choo choo
Listor ute?
Tencent er nok ikke så opptatt av kursen fra dag til dag, men mer kvartal for kvartal. Det er klart de også vil ha en positiv utvikling av sine investeringer. Om de kjøper aksjer eller sørger for noe bra info blir kommunisert eller noe annet skal jeg ikke si noe om.
Er ikke snart selgerne ferdig så vi kan begynne turen opp igjen?
Du har fått med deg at oslo er rød? Syns kursen holder seg bra jeg
Untz Untz! Funcom kommer til å gå motstrøms fremover!
motströms? ner?
@antzzo, for at noen i børsnorge skal forstå deg, så må du relatere det til en næring de forstår, som feks olje. Funcom er Equinor, Conan Exiles, Mutant osv er oljefelt de henter olje/penger fra, IPs er lisenser på nye oljefelt osv. Tencent er PetroChina, som innebærer at Equinor kan få fordeler og lisenser på kinesisk sokkel osv osv
ISelv om de, som de selv erkjenner, har lite inngående kunnskap om bransjen så er de bull på både gaming og e-sport, og mener at det kommer til å bli såpass viktig fremover at de kommer til å hente inn folk som har peiling på dette frem i tid for å diskutere temaet.
Også bull på at et såpass kompetent selskap som Tencent kjøper en så stor andel i FC. Nevnes at de (Tencent) kanskje ser mye på gang i selskapet som ikke det norske markedet helt har tatt inn over seg.
Alt i alt, ikke akkurat noe krise innlegg/bolk.
Ingen krise men detta har vart en återkommande bortförklaring i evigheter från alla dessa “experter”. På tiden att få tummen ur.
Tack till personen som rövkör Funcom varenda jävla dag. Tack
Nyheter senaste 10min ?
USA
10:00 AM: the ISM non-Manufacturing Index for September.
Var ikke veldig bra nyheter for makroøkonomi
Jepp är nog därför.
Oslo børs …
Makro tall -> Oljeprisen reagerer umiddelbart -> Oslo børs indeks reagerer umiddelbart -> Det meste, selv aksjer som egentlig tjener på sterkere dollar, reagerer umiddelbart selv om det gir null mening.
Eller som jeg har spøkt med før, ASP er makrosensitiv.
Sluta snacka skit. Efter 2 års studerande av handeln…
Du mener Funcom skal stige når alt annet faller? Come on…