Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Funcom tilbake på OBX! (snart håper vi)

Make Funcom Great Again!

6 Likes

We support this message.

4 Likes

Deilig å se blå tall på long volumet!
Har gjort en god jobb i sommer og høst👏

5 Likes

Har du troen har du roen!

1 Like

Vekk meg når Tencent-nivå er betonggulv og utøyet har forlatt aksjen.

Klart det er hyggeligere med noen skarve blå prosenter på beholdningen, men det er ikke derfor man eier denne aksjen fremover.

4 Likes

Hadde egentlig et økonomisk mål med min gjesteoptreden som aksjespekulant…, som nå kan nåes en krone under årets high. :joy:

Men skulle aldri vare så lenge heller, og det blir liksom for dumt å si fra seg massevis av kroner inn mot launch av MC i første omgang og Dune senere :see_no_evil:.

I guess im an addict now…

5 Likes

Grøne her hos meg.

bilde

2 Likes

Velkommen i gjengen!

3 Likes

5 Likes

Det programmet bare MÅ lages!

2 Likes

Tror det skulle bli succé. Funcom kurs live vart än man tittar. Skulle mest troligt fungera under de timmar börs är stängd också.
Garanterat bättre än ren flytten på NRK

Med Live Tekinvestor Feed under :sunglasses:

3 Likes

Start en twitchstream med sanntidskurs og all annen relevant info på skjermen. Så holder vi fest i chatten.

Jeg hadde tunet meg inn :wink:

5 Likes

Fyf… Den konkurransen kommer til å dra folk!

Bagger/ @gordon er i storform igjen på HO:

5 Likes

För att inte tala om hur positiv AksjeRik är nu vettu :grin:

2 Likes

Første sjanse er fra 1. desember. Beslutningen tas i november. Hvis de tar beslutningen ca. på samme tid som de foregående årene burde det komme melding 8 eller 11. november om endringene som blir gjort. Holder volumet sitt tror jeg det er god sjanse for at Funcom kommer inn igjen.

4 Likes

Jepp. Og så er det basert på siste 6 måneders omsetning. Tror det skal holde hardt men er vel ikke umulig heller.

Får vi en knallhard oktober spørs det om den ikke skal inn igjen. Meeeen jeg har lave forventninger.

1 Like