Nytt försök på rally idag?
Redeye mener at MOM kommer til å selge omtrent som The Park:
“The first previews from critics are positive. During E3 in June game journalists could play a 30 minutes long demo. However, this is a somewhat niched game made by a relatively unknown team on a small budget. Sales expectations should, therefore, be made accordingly”
Tror ikke at dette er så langt unna sannheten. Hvis Funcom får dekket utgiftene i løpet av året (for PC) bør dette være i henhold til forventingene til Redeye…
Ja, MoM är en mindre titel så jag har moderata förväntningar, men det blir oavsett ett fint tillskott i kassan :). För min egen del så hade jag betydligt mycket större förväntningar till CU när det begav sig och ser den lanseringen som misslyckad.
Hur som helst så bör MoM klara min personliga förväntning på 30k+ sålda första månaden. Det har även potential att överraska positivt
Press Release: New Gameplay Video and System Requirements for Moons of Madness
Jeg ser at løkene på TekInvestor sitter å ser på Google trends og tror de skal kunne anslå salg av MoM derfra. Det er komplett latterlig. Det er et helt annet ballgame nå, FUNCOM vil selge MoM i store volum over Tencents kanaler. Følg med!
Mvh.
For min del kan spillet kun overraske på den positive siden. Tipper 30-50 000 solgte i november.
Da regner du hvor mange solgte pr review?
Helt rimliga systemkrav tycker jag:
Jeg regner ikke på den slags. Men følger med på hva dere skriver rundt det.
Ja jeg også har veldig små forhåpninger til dette, danner 0% av grunnlaget for at jeg er i aksjen.
Jeg har ingen forventninger til MoM overhodet. Ser på det som et spill for spesielt interesserte. Jeg har derimot god tro på CCC, som jeg syntes virker gøy. Tror det kan overraske.
Tut tut
Blokk blokk🚧
For min del har jeg lavere tro på Moons enn jeg hadde på CU. Dvs. ingen forventninger minus.
Tror man bør ha det som utgangspunkt og heller la seg positivt overraske. Moons er et sært spill for spesielt interesserte.
På den annen side så finnes det ganske mange spesielt interesserte mennesker i verden.
Ditto, bortsett fra helt til jeg så første 20 sekunder av gameplay videw fra CU haha. Luktet fiasko lang vei. MoM ser faktisk ganske så ok ut.
MOM vil nok friste for mange av de tidligere og nåværende TSW-spillerne. Ikke sikkert de klarer å holde seg borte fra et spill som er relatert til historien der. Alle sammen har de fått mail også, siden de står på mailinglisten til Funcom.
Heldigvis er forventningene lave her. Denne tittelen kan bare overraske positivt, og det er fint
Bare vent til “markedet” skal ut med en million eller to aksjer ved launch for å understreke at “forventningene” var mye høyere.
Du mener MAKRO?