Det plukkes unge lovende fra øverste hylle, nice!
Close 15 kändes viktig. Korrektion efter flera dagars uppgång. Kändes inte som dump försök idag.
Tankar ?
Hur var det nu, köps det eller säljs det när det är tyst ?
Riot Games annonserer ny competitive FPS shooter
En av de bedre promovideoene jeg har sett. Det spillet ser sykt bra ut. Legger lista for Funcom der.
Vågalt å prøve å konkurrere med overwatch etc. Men dette er vel ikke relevant for Funcom? Mutant Chronicles er vel coop shooter ala L4D og Vermintide?
Borderlands gone coop
Early days, men rent grafisk så det i bestefall middelmådig ut. csgo med et par ekstra fargepaletter var første tanke. Fokus på netcode er bra saker, men det har blitt sagt 100 ganger før.
Jeg tenker det er godt argument for at Funcom ikke skal prøve seg på dette segmentet, og heller fokusere på en coop shooter. For å kunne ta opp kampen med spill som Overwatch eller CS må spillet være så og si feilfritt, kompetitivt , og man må ha ressurser til å kunne støtte opp turneringer osv.
Også er det jo at interessant at Riot som er heleid av Tencent lager sitt første spill siden LoL, og det er et FPS spill
4 børsdagerdager til Funcom lanserer et, forhåpentligvis, fengende og veldig bra spill
Chop chop folkens⏳
Verkar va en samling som ZPX har frontat tidigare. Nu är Funcom med som en huvudsponsor också :
(Det ser förresten ut som en liten inbjudan till oss ”investors” också )
@h3nk1 sterkt jobbet å holde deg fra å svare Jens Petter Lund sin kommentar inne på den youtube videoen
Ser det er en helt ny rytme i aksjen nå
Jeg har en teori om at Tencent inngang har gjort det enkelt for de litt større aktørene her å sitte i ro. Videre vil de fylle på når vi etablerer oss over Tencent inngang på 15.75kr.
Hvorfor i alle dager skal de øke først når kursen er over Tencent sin inngang? Det gir null mening. Hvis de større aktørene ble motivert til å sitte i ro av Tencent sin inngang, så vil det jo være betydelig mer attraktivt for dem å plukke aksjer mens de har relativt god rabatt ift Tencent og i tillegg har masse volum i aksjen?
Det har definitivt løst et usikkerhetsmoment rundt Jebsen. De som følger han tett vet jo at han har tapt endel penger i shipping og enkelte fryktet jo at han kom til å selge Funcom aksjene over børs.
Ta deg en bolle mann. Hvis du puster litt med magen før du hiver deg over innleggene jeg skriver her inne og ser på chartet, tror jeg det blir klart for deg og.
Eventuelt sammen med å studere hvordan og når store og institusjonelle aktører tar større posisjoner.
De akkumulerte gjerne også i tider som nå, men de store ordrene kommer ofte basert på Prisbevegelsen målt opp mot volum utvikling.
Stiller bare spørsmålstegn til teorien din, har på ingen måte angrepet innleggene dine (Ikke med hensikt. Hvis du tolker det slik så må jeg bare beklage).
De store jobber når det er volum, typ rundt nyheter, kvartalsrapporter, etc etc. De er typisk de som bidrar til det man kaller Buying Climax (her går de ut, fordi euforien er på topp og småsparerne hiver seg på fordi “det går jo bare opp”) og Selling Climax (her går de inn, fordi småsparerne hiver ut aksjene fordi de mest sannsynlig har gått inn altfor tidlig og tar stoppen).