Hadde det vært meg, og hadde jeg hatt penger til det skulle jeg kjøpt 80085 aksjer kl 13:37. Missed opportunity .
Tok 5k til på 13.76 Tror ikke vi skal så langt frem før kursen snur oppover mot 15-16 igjen. Har vist seg gang på gang att når det blir billig nok, dukker kjøperene opp. Om dette var billig nok i denne omgangen ? Ikke peiling. Men tror ikke vi er langt unna bunnen for denne gangen.
Tok 2500 her også.
Vurderer 5k til ,men venter til neste dump
Hvorfor dumpes det ? Noen nyheter jeg ikke har fått med meg ?
Fordi en bergenser har flere firmakontoer og kjøper sine egne salgsordre til kursen går dit han ønsker
Samme hakket i platen da med andre ord
Ja, vet ikke hva annet det skulle vært. Men har man nok penger så er det jo bare å benytte seg av disse mulighetene man får med roboter og algoer, med banken i ryggen.
Må si det “bra” jobba med snart 36 mill i omsetning og kursen går fremdeles ned!
Tok 2500 på privatkontoen, solgte 2500 på tirsdag til 14,4 så ble jo fin trade
Tre FUN-facts:
- Dagens omsättning är den tredje största sedan Tencent-inträdet (inkl sjäva Tencent-dagen)
- Vi smyger sakta ner…
- …på en dag utan några nyheter
Och handelsdagen är inte slut än!
-3,7% i Funcom er en god dag på børsen, her kan fortsatt mye skje 1t igjen
Börjat köpa tillbaka mitt aktiva innehav som jag sålde runt 15.5
Alltid lurt å ha tørt krutt i dette papiret ja Har tatt 5K selv i dag. Som jeg sa til en kar her forleden - om den står i 12 eller 17 i morgen, hvem vet
Jeg er villig til å vedde på at den ikke står i 17 i morgen i allefall
Dristig
Ikke 12 heller
Man skal leite lenge etter en støtte drittaksje. Kaster kortene med en gang vi er over 15 igjen.
once you pop you just can’t stop