De kansellerte generalforsamlingen som skulle avgjøre flyttingen. De utsetter beslutningen om flytting til det nye styret er valgt. Med Tencent inn på eiersiden fant de det nok naturlig å avvente beslutningen til deres styremedlemmer kan gi innspill til saken. Kan jo være at Tencent har bedt om det også.
Japp eller att de inte kunde komma den 12e november. Tack för klargörande
Flyttingen er ikke tema på egf i desember. Den beslutningen er utsatt. Så de måtte vel kalle inn på nytt for at de nye sakene skulle varsles tidsnok.
Noterar utflöde från AVA fortsätter. Drygt 1350 personer nu Vill minnas att de var 1420 för bara ett par veckor sedan. 2400 personer när CE släpptes
Så hhv ASP og Funcom sin frierferd i Sverige førte bare til en halvering av aksjonærer derfra altså?
Jeg tror det er mange større institusjoner som øker sine posisjoner. Bare det at de ikke poster på dette forumet.
Kanskje ikke over 20NOK…
Men jeg tror definitivt vi ser både 20-30SEK i 2020. Eller tilsvarende i kinesisk valutta🙂
20-30 dollar takk
Ja, hoppas att Tencent köper upp alltihop.
Hva skjer i 2020? Vi har sett null av coop shooter enda. Hvilken triggere tenker du på?
Coop shooter kommer, så det er vel den samt masse snacks fra Conan Exiles og nye publishingavtaler
Du besvarte ditt eget spørsmål👍
Så får vi i tillegg se hva de får til på eksisterende titler, og nye publishing avtaler.
Tror ikke 2020 blir like “kjedelig” som 2019.
Vår nye storeier tar vel sikkert en litt mer aktiv rolle en gammel dansk også. Blir spennende å se.
Bør komme info om shooteren snart. Håper vi får mer info på kvartalsrapporten
Jeg også, men det kommer da de er klare, bare vi som er utålmodige. De har mulighet til å gjøre en god jobb og ta seg tiden de trenger for en god lansering, det er viktigst. Så det ikke blir en EA CE all over
Det er jeg helt enig i, men på den andre siden er det viktig å starte hypen blant både gameren, og investoren, og det er funcom alt for dårlig på mener jeg.
Utviklinga er ikke å ta feil av. Oslo går og går mens vi går motsatt. Man må ha baller av stål for å gidde denne seigpininga.
Hvis man ser på aksjer som stiger så er det i relasjon til f.eks forventet nyhetsflow eller Q-rapport. Nå skal FUN også ha Q-rapport men jeg tolker nedgangen som at forventningen til denne er lav.
Er det lite trolig vi får noe news om Coop?
Får vi nyheter om coop i des eller jan20 så er vel det fremdeles innafor hvis de levere spillet i Q3/q4 2020?