När det gäller kursen så har den varit frånkopplad både förväntningar och fakta i ganska lång tid ;). Jag hoppas också på nyheter men folk har en tendens att “sväva bort” och tillslut är det inga gränser för hur mycket häftigt vi skall få höra. Lite “råttan i pizzan”-aktigt och ibland kan det vara fint med en fot i backen. Bara det jag försöker uppmuntra till
Jag anser för att de ska bli stabilitet och framtidstro så måste vi få något positivt om MC.
Eg tenker mest mulig aksjer. Kan hende det er lite lurt, men det får me fasit på etter kvart som tida går.
Salgsknappen har frøse fast her hos meg.
Når pessimismen råder, er bedring nær.
Skal hilse fra kursutviklingen siden 2017 og si:
mvh.
Folk må gjerne tro ting snur til det bedre med mer info om kommende interne prosjekter. Vel, joda, kanskje litt - eller kanskje ikke. Vanskelig å si.
Det som faktisk vil hjelpe er OSE-exit.
Det er små forventninger om framtidige inntjeninger. Mest på grunn av at Funcom ikkje fortel så mykje om kva antall spill dei faktisk sel for tida, noko eg trur er høgt.
Vel, det kan hende, men det vites ikke sikkert.
Jeg har tro på solide og stadig voksende overskudd, samt en mer offensiv PR er det som vil snu denne skuten.
I kveld blir det 4rde positive q rapport lagt fram. Kl 20.00
Korrekt me if I am wrong…
Godt mulig…og i morgen blir det for n’te q rapport gjort et forsøk på å brekke ned kursen med algoritmehandel og dumping for å skremme the likes of @TenSing_Gundersen
Før eller siden vil det motsatte skje (Tenker jeg for n-te gang…).
“Det är annorlunda den här gången”
Tror fortsatt vi kommer til å se 16-18kr området før nyttår. Få erfaringen fra Tencent inn i styret og litt info i julegave så er vi på god vei. Vet at veksten mot CE begynte lenge før CE kom ut i EA. Tenker det samme vil skje igjen med Dune, og at den som sitter venter på noe godt, dog om en god stund. Om det skulle være grunn til å snakke om oppkjøp fra Tencent etterhvert vil nok det drive kursen, men da må Tencent isåfall vise at de ønsker hele Funcom. Regner med at det ville skjedd relativt raskt, og at man ikke ville hatt muligheten til å forutsi noe slikt før kursen er veldig høy.
Håper på Null nyheter, så kanskje kursen kan få gå litt i fred. Men det er vel for mye å håpe på.
Om vi ikke får info om pågående prosjekter og kun q3 tall i dag, da frykter jeg at noen vil bruke muligheten for å presse kursen ned i morgen under oppadgående trendlinje. Så håper virkelig at Funcom drypper noe som kan eliminere usikkerheten som rår nå!
Största och viktigaste frågan är väl om man ska dricka finvin eller fulvin till rappen
Skål
Det är notert! Skål. Hoppas man slipper gravöl imorgon bara.
Får vi servert noe som ser ut kan selge i millionklassen, da blir det en ny lang tend oppover
Kjøpte noen aksjer på 13.30 idag, håper på noen gode tall eller nyheter ikveld. Kommer Funcom til å streame rapporten på Twitch slik de har gjort tidligere?