Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

blææh! Superskuffet og ja de virket tafatt. Fikk ingen god magefølelse etter den presentasjonen.

kunde inte låta bli att fråga om listbyte :smile::see_no_evil:. Men svaret var ju detsamma. Gott att höra att de inte har lagt från sig det i alla fall :+1:t2:

Virket som det bare var å få det raskt overstått. Kanskje litt fordi det ikke var så mye nytt å fortelle om heller. Uansett, får følge med videre. Skjer alltid spennende ting underveis :slight_smile:

IR ribban höjdes inte.

De virket drit nervøse for å tråkke på utsiden.

Tipper Legendary sitter under pulten med nøtteknekkern.

1 Like

Helt standard och som förväntat base-case. Är ju lite besviken men hade verkligen inte förväntat mig nåt annat heller

Greit at de bekreftet coop shooter i H1 2020.

Hadde jeg og vært med en gjeng ferske asiatere oppi ræva, de har jo et forventet arbeidstempo vi ikke er bekjent med her i landet.

Noen tanker om hva som blir fasit i morgen? Opp eller ned?

De kunne i det minste oppdatert/småjustert bakgrunnsbildet på Dune og Mutant Chronicle bare for å vise at ting skjer! Det er lov å gjøre uten å si for mye :wink:

1 Like

Jeg lukter Funcom i pluss imorgen siden det er så mange bearish-kommentarer her inne ikveld.

1 Like

Gjorde de det?

Nope. 2020.

Var et spørsmål på det som de besvarte.

Da er Q3 over, og vi kan se fremover. Også kan dere spekulere i om de har glade, trøtte, korte, proffe, nervøse osv. Mitt inntrykk var at de gav en kort presentasjon, thats it. Ikke noe fuss, mer opptatt av å jobbe og produsere videre. Også er det ikke tvil om at de nå har en ny hovedaksjonær som kan sakene sine, og som helt sikkert forventer resultater! Og profesjonalitet, og kvalitet.

4 Likes

Ned fordi ned.

På chatten? Kan du få et bilde?

Ser at det sies 2020 var bekreftet for Coop. Conan Exiles fikk H1 2020 bekreftelse

3Q19 revenue was USD 5 353 mener du vcp? Det er mindre enn jeg hadde trodd, men greit nok.

1 Like

Har jag förstått det riktigt att det inte ligger något från Epic Games i denna rapport eller är det dolt någonstans ?