Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Er ikke dette en av de bedre kvartalsrapportene uten at Funcom har lansert noe spesielt? Synes tallene virker bra og gir meg et håp om at selskapet leverer en god inntekt selv når de ikke har noen lanseringer. Meget imponert.

3 Likes

Per dags datum är vi ner 14.41% sedan Tencent.
Hovedindex upp 3.5% under samma period.
Konklusionen är att det är nå rart.
Tänker att någonting av detta borde vara prisat in i dagens kurs. Men så fungerer väl inte aktien Funcom. Kanske var tur inte köpordern inte gick in idag :wink:

1 Like

De leverte som de skulle på drift. Veldig sterkt med ~0en uten noen significant launch.

Det jeg skulle ønske var bedre guiding på de neste 2 kvartalene samt mer hype på deres AAA utviklinger. Vi får se hva de leverer ipå presentasjonen.:blush::trophy:

2 Likes

0 gjeld, tjener penger mens de produserer, ca. 180 mill på bok og en pipeline med stort sett hele verden som nedslagsfelt. Lurer på hvorfor Tencent gadd å kjøpte 30 %? De skjønner sikkert ikke norsk, men liker bare at vi har mye laks…

2 Likes

Kanskje de ikke leser Hegnar :laughing::laughing::joy::joy:

1 Like

Tror du må sjekke cash flow. Det gikk jo langt mer ut enn det kom inn.

1 Like

vad ska ASP göra med alla aktierna imorgon?

Cashflowen gikk ned grunnet investering, driften gikk i +.

1 Like

Han har jo ikke så mye denne gangen?

1 Like

Var som forventet synes jeg

Håper snart de tar opp litt gjeld, er ikke bra å være gjeldfri. Men ser dårlig ut ut fra piplinen og driften.

Fokus bør være her:

3 Likes

kom igen nu. passa på och ställ frågor

Si fra om de sier noe om Coop shooter, ellers skipper jeg bare presentasjonen. Var jo som forventet dette ut fra det jeg leser her i allefall.

1 Like

Dune survival multiplayer… Hadde håpet på RPG. Hmm kanskje bare eg som ikke har fått det med meg tidligere.

I mitt hode er Dune høyere “priset” enn Conan Exiles, så ser veldig frem til utviklingen der!

1 Like

Told you so mafakkas… Production = full production. :joy:.

Da legger vi den død. Finne noe annet å ihjelanalysere da🙈

4 Likes

Bare meg eller virket begge litt tafatt :rofl:

Dårlige greier det her, ingenting nytt. Og Rui og Stian virket ukomfortable.

2 Likes

Helt enig!