Och se hur det gick för dom! -
-
-
-
Jepp, ok takk
Coop ila. 2020 ja, mest sannsynlig H2 2020 - jeg vil anta de ville gått ut med Q1 eller Q2 om de trodde det var klart til H1. Dune tipper jeg ikke kommer før tidligst 2021 - hvis spillet fremdeles er i pre-prod og det er 13 mnd (ca) til release av filmen. - men siden CE tok 12 mnd ca. å lage, så tror jeg de bruker mer tid på DUNE ut fra det de sa med erfaringene de gjorde seg med EA. Jeg tror ikke de rusher dette spillet, det er en ekstremt verdifull IP og hvis filmen gjør det bra så kommer det nok en film to og tre. Derfor er det bare lurt å polere mest mulig før release.
Inte ens detta kunde de säga på Streamen att de nu flyttat.
Jag har snackat runt lite nu iaf och tystnaden igår om allt kan ha med att Tencent inte är invalda ännu. De väntar på deras åsikter.
Det var første som slo meg også!
Tror egentlig det er så enkelt som RUI sier på slutten at det var et kvartal der det skjedde lite nytt og at det derfor er lite å snakke om. Jeg tror presentasjonen hadde vært en slide kortere om Tencent ikke hadde kjøpt seg inn
Den här veckan hoppas jag ledningen och styrelsen tar tillfället att köpa billiga aktier, om de nu tycker de är attraktivt att köpa.
Burde vel komme oppdatering fra Oslo Børs om eventuelle endringer på Osebx listen nå også. Uten at det nok har enorm effet så hadde det vært hyggelig om Funcom kom med på den igjen.
3+ kroner under Tencent
Ten cents?
Blir knallrødt som ventet.
12.90 er ikke knallrødt
Inte så illa som jag trodde. Kanske “fel” personer står för dumpandet?
Viktig å riste ut alle som er skuffet fra igår
Kjøpsordren min er ikke gått inn enda
Sto klar, men lå litt for lavt … venter på andre og tredje bølge … kom an igjen Ass-geir og co. Dette klarer dere
Hvis man skal riste ut alle som er skuffet fra i går, er det ikke aksjonærer igjen i selskapet.
Mongloid dumping her ass… herremin…
Rapporten i går var helt ok. Hadde håpet på noe mer nyheter, men da kommer det bare litt senere.
Kursen i dag burde sånn sett ende omtrent rundt +/- 0
Den klarte seg overraskende bra i åpningen til tross for det som ble vist i går.