I følge Redeye så er MOM bare ørlitegrann dårligere enn forventet. Etter at MOM kommer på konsoll er det derfor stor sannsynlighet for at MOM går i pluss. Men er enig med deg at det er snakk om små summer dette her…
Fast har det kommunicerats?
Her ser du GTS plasseringer for de to spillene kl 20 hver kveld etter launch. Der de ikke har plassering er det satt til 1000. Som du ser er det rimelig dødt løp ut av GTS topp 1000. MoM hadde litt bedre uke 2 men tok raskt igjen CU på vei ut av GTS topp 1000 etter det.
Jeg synes det ser ut til at MoM har gjort det litt bedre, samtidig som at det i tillegg skal ut på konsoll, så det blir nok endel mersalg.
Kostnadene er vel ca de samme for de to prosjektene. Spillene var vel i stor grad ferdige før Funcom kom inn i bildet så mesteparten av kost var tatt . Ble reskinnet til Conan\SWL…
Jeg tror de gikk i pluss omkring januar og MYZ har solgt ganske bra etter det. DLC-en ble ikke noen stor suksess, men med EPIC-dealen, så antar jeg det prosjektet endte i pluss og, om ikke så mye.
Spørsmålet er jo om de klarer å få det til å selge noe særlig på konsoll med en Q1 lansering. Markedsføringen blir litt tung og nyhetens interesse for et tre måneder gammelt spill som har fått ok, men ikke bra reviews? Jeg er skeptisk.
Men for f… @h3nk1 du må da la meg skrive noe positivt om Funcom uten at du slår ned på det!
Sarkasmeradaren var referanse til:
Og der var TI satt på Kina sin hat-liste
Ville vært veldig forsiktig med å shorte Funcom på 12-tallet. Kan fort bli brutalt med tanke på mount-update og alle andre triggere som er rett rundt hjørnet. Men hver sin strategi
Sperre på ca 400k aksjer nå på 12.90
De første 200k var ikke nok…
Ja akti får ju inte gå bananas. Hua över 13 blir för brutalt
Noen skal ha aksjer idag,
1,8mill omsatt.
2,2mill omsatt!.
Det kjøpes i høyt tempo ja og mange ordre liggende inne rett under. Men forsvinner de når salgsposten er borte?
Er disse handlene faktisk bytte av hender eller er det samme aktør som kjøper og selger disse store postene? Isåfall har jo det null å si hvor mye det blir omsatt for.
Ja under 13 bör kategoriseras guld köp