買所有該死的股票
Fyker opp og ned som en jojo nå. Bare en av tre kjøpsordre har gått inn hos meg før den føk opp nå.
Var det noen som sa noe om en nymalt vegg? Det er mer spennende å se på handelen i Funcom enn å se på maling tørke i hvertfall!
Gratulerer til de som fikk plukket seg aksjer under 13 idag!
Melding om OSEBX-inntreden som noen har fått nyss i kanskje?
Rebalansering skal offentliggjøres denne uken ihvertfall.
Kunne ikke kursen ventet til fredag da, så jeg kunne pumpet inn litt under 13. Ser ut til at jeg må snitte opp, det er uvandt.
Nå sitter det garantert flere med skjegget i postkassa.
Er det virkelig ingen som hørte hva CFO sa om institusjonell interesse i går?
Jooooooooooooooooooooooooooo:)
Hva sa han? Har ikke fått sett streamen
Som “rutinert” investor så benyttet jeg selv sjansen til å snitte ned litt. Nå gjelder det å ikke ta gledene på forskudd. Det er fortsatt mulig at ASP vil kjøre flere stunt fremover…
Hehe, som jeg har sagt tidligere er stemningen her inne ekstremt kursdrevet og ikke motsatt
Ordrett:
We have noticed a lot of new interest from institutional investors.
https://www.twitch.tv/videos/507003256
11:55 og ut.
Ja, det er jo ikke rart når verdens størst innen gaming har lagt inn noen kroner Er jo en grunn til det…
Er vel ikke så rart? Skal ikke se lenge på caset før det går opp for en at dette er en pengemaskin.
Digger utviklingen i dag! Omtrent som jeg hadde gjettet og håpet på men med større volum.
Mye mulig det er en ny ringmuskel eller to som får strukket seg nå. De salgene ned mot midten av 12 tallet kjennes ikke gode ut nå, hehe. Og svært dårlig å ta utgang på flere 100k rundt 13 tallet, haha!
Høyeste volumet vi har hatt på en dag siden mars tror jeg nå
Ikke helt, 7,7 mill omsatt 30.sept
Kanskje det er vår venn ASP som prøver å hjelpe Funcom inn på OBEX indeksen?
Redeye skriver i sin rapport etter Q3-resultatet:
We will likely only do minor changes in our estimates in our upcoming reserach update.
Publishing projects:
Gamesfarm – Slovakian games studio, IP from Heroic Signatures, release 2021
Unannounced game developed by The Outsiders- Swedish game studio
Pipeline and catalyst for the stock:
Q1: Conan Chop Chop and Moons on Madness on consoles
H2: Mutant Chronicles
===
Er det enighet om at Mutant Chronicles kommer i H2?