Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Trist för alla småsparare som fintas ut på det här sättet, slår aldrig fel. Och är lika j**la irriterande varje gång :rage:.

Men å andra sidan; hade flera följt mitt råd från i morse:

Så kanske jag inte hade fått köpt billiga aktier heller :wink::beers:

3 Likes

Syke bevegelser…

Det er Redeye sitt estimat. Funcom sier kun “2020”.

1 Like

Det som er bra med nedgangen på morgenen i dag er at det går an å gjenbruke meme-ene fra de forrige gangene vi gikk opp til 13

1 Like

Unnskyld :kissing_heart:

Jag har hittat på en konspirationsteori :hugs:

Tror de var en medveten men dum strategi att vara tysta igår mot oss aktieägare. Dels pga Tencent men även för å få in fonder. Stian nämnde i streamen igår att de finns ett stort intresse. Högre omsättning som leder till den större huvudlistan med som leder till att fler fonder kan köpa.

2 Likes

Jeg tok meg en kaffe og en snus, vurderte å selge en nyre når jeg så 12,5 kr pr aksje, men rakk ikke det.

7 Likes

Tencent beordret Rui og Stian til å holde tyst om alt de visste. Ellers…

image

1 Like

:raised_hand:

bilde

2 Likes

Från Redeyes uppdatering:

“The Santa Monica studio is in full development with the multiplayer cooperative shooter Mutant Chronicles.”

Que???

https://sms.playstation.com/

please fill me in @antzzo

Vad rökte otterbeck för något när han skrev"The santa monica studio"

Men han har vel alltid vært ute av fokus. Akkurat som vår venn Thor

7 Likes

Dette har skjedd før, hender at Otterbeck glemmer å trykke save mellom analysene. Så dette er tekst fra en annen analyse ;D

2 Likes

CAbinet gör inga spel. De tillhandahar IP ihop med Funcom

Otterbeck er jo mer nedsnødd enn Tromsø da, så kommer ikke som noen bombe.

Er klar over det, tenkte bare at det var der Santa Monica kom fra.
Hvis ikke han mente " The Studio is in full development with the multiplayer cooperative shooter Mutant Chronicles which will be showcased at E3 2020 in Santa Monica” :wink:

1 Like

De nye styremedlemmene skal ha aksjer, derfor de måtte holde igjen. #Tinfoilhat :wink:

2 Likes

Jädrar vilken omsättning det blev tillslut, när det väl satte igång så jäklar! Mer intressant att se vilka som köpt idag än att stirra sig blind på kursutvecklingen

1 Like