Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Hehe, hvis de hadde utviklet det i samarbeid med Sony Santa Monica ville jeg gått all in :smile:

1 Like

Opp og ned og frem og tilbake. Makan til jojo-opplegg er det lenge siden man har sett.

5 Likes
1 Like

Nær rekordomsetning i år og 5% ned. Nå får vel TA gjengen vann på mølla tenker jeg. Under langsiktig trend også vel?

Bare å gjøre seg klar for 4-6mnd med ørkenvandring og kr 10 (gamle toern) igjen🤯

Skjer jo noe småtteri innimellom som vel kan jekke oss opp mot 15ish, men neste store er vel enten CE major update med ny map eller MC.

Heste oppdateringen gir sikkert en CU forbedring, men er neppe kursdrivende. Det tror jeg heller ikke indexlisting eller CCC er…

Winter is comming🎅

Vi får håpe det drypper noe News om MC og Dune det neste kvartalet, men Funcom virker gjerrige på å dele progress.

4 Likes

Oppdateringen er jo ikke kursdrivende, det er responsen som isåfall er det.

Mildt sagt vanskelig å forstå handelen - “moderne” aksjehandel er jammen magisk. Skulle tro det var snakk om heftig intradagshorting.

1 Like

image

De ligger klare på 12.5 :sweat_smile:

EDIT: Der forsvant de :laughing:

2 Likes

Det er nok ASP som vil kjøpe tilbake aksjene som han har dumpet, han venter bare på at “stop loss” og tvangssalg skal tre i kraft hos småsparerne… @smaaspareren

Helt utrolig. Gikk opp i løse luften når kursen touchet. Manipulering? Neeeeeeeida :joy:

1 Like

Går nok like kjapt opp igjen :slight_smile:

Helt sikkert.

Tok litt aksjer jeg nå under 12.50 så putter jeg de i skuffen min :slight_smile:

3 Likes

Samtidigt stiger starbreeze lika mycket som Funcom sjunker. Nejdå, ser ingen anledning att byta handelsplats :roll_eyes: :joy:

image https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQxCuKNuNtV9ZxZprCI9sNQQmz42OogtsOfajupYm3mtN5L04iV

3 Likes

Lurer på hva aksjerik gjør nå.

Tok litt 1ste November jeg. Tenkte der var lurt🤣…

De skal jeg be om å få i papirform, så jeg kan brenne de og dermed redusere freefloaten🙈

Kjøper ALLTID for tidlig👏

5 Likes

Neste blir vel. Tencent selger aksjene i open market. Tror dette beviser at Funcom er en aksje for seg selv og er blitt fundamentalt ødelagt av en psycho i Bergen. Ja bare fjern kommentaren men det er rett og slett fakta

5 Likes

Er nok ikke bare han… Men en kombinasjon av han, copycats og masse møkk lei folk

4 Likes

Jeg og kjøpte for tidlig. 12.50 i 2017.

2 Likes

Men han starta ballet for 2 år siden og har siden kjørt på med taktikken sin. Så har han fått endel groupies med seg

Det är sen gammalt i Funcom. Jag har svart bälte i att köpa högt. Lär sig aldrig. #bottenlös

1 Like