Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Det er ASP som kjører kursen ned, det er bare han som har så store muskler av traderne…
ASP lå klar på 12,50 men det ble for enkelt for han. ASP vil dumpe kursen ytterligere før han kjøper tilbake eventuelt…

Norges tradingfavoritt :heart::crazy_face::roll_eyes:

Det er den beste følelsen :smirk:

Det var ironi.

Tjent nesten 20k på å trade i dag. Hva med deg? If you can’t beat the game, play it.

3 Likes

Lugn nu. Många som låst in sina papper i bankvalv alla fortnox här också inklusive mig. De kommer ingen åt.

Hakon er en av de få med baller som sier han trader på sånne dager. Resten bare kjøper, og kjøper. Merkelig nok :joy:

2 Likes

har ingen respekt for den som skriver at den tjente 20 k i dag, også er portissen blodrød. og hverfall ikke som er “ceo erotisk massasje”

1 Like

Stod “Bonde” der tidligere I dag, hadde du hatt mer respekt da?

Tidenes dag. Fy fan dette må være rekord i hvor dritt denne aksjen er.

jeg solgte i går 50%, har tradet i dag, men sitter ikke her å skryter av det. Ser heller på at det som skjer med alle dere som blir robbet av andre som utnytter hva majoriteten skriver her inne. Det er bare sørgelig å se.

Takk for nå- lykke til videre! var interessant å overvåke begivenheten her inne, og forstå hvorfor ASP eller hva dere kaller han har mer kapital en de aller aller fleste her inne.

2 Likes

Är folk verkligen förvånade att kursen gick ner idag? Rappen var riktigt dålig och Rui och Stian var riktigt torra på Streamen samt noll ny info om exempelvis Mutant Chronicles.

Sedan tror jag de var tvungna att vara tysta pga Tencent och att de får vänta till 16/12

2 Likes

Det er @pdx som var morsom med tittelen min i dag. Sist var det @evilfreud jeg kjøpte på 12.8 og solgte på 13.1 og 13.6. Jeg står for mine ord. Jeg har en long pott og en traderpott. Det store minuset mitt er faktisk nano. Funcom har jeg snitt på under 14 i etter dagens handler.

Why u so salty brah?

2 Likes

Vil si du nå gjorde nettopp det…

Burde du ikke heller bli litt lengre nå som du var så godt i gang? Skal gi deg det, du holdt ut nesten en måned ihvertfall…

1 Like

Jeg er litt sjokkert over å se kursen ligge der den er ja. Funcom gjør det vel relativt bedre enn hva kursen reflekterte ved høyere kursen, Tencent kjøper og viser tillit og pipeline er jo interessant om ikke noe annet. De kommer vel bedre ut i 2019 enn mot 2018 og vi blir dynket nedover.

Ja jeg er litt overasket.

1 Like

Er ikke noe stress da, kursen går opp etterhvert igjen. Om det er litt ned og litt opp her og der har ikke noe å si så lenge man sitter stille og venter :slight_smile: Mesteparten her gjør også akkurat det. Selv om de kanskje kommer med utspill her om at noe er surt eller bra.

Dagen i dag var vel noe tilnærmet ny rekord i råttenskap - og det sier litt når det gjelder funcom.

Stian og Rui hadde all grunn til å være lange i maska.

Synes ellers folk kan holde seg for gode til å skryte av hvor mye de har tjent på en dag hvor de aller fleste har tapt store beløp. Men det er nå meg da.

3 Likes

du får sikker flere “tums up” på den der, og sikkert mange smilefjes- det forteller litt om miljøet her inne.

2 Likes

Sjokkert? Exiles DLC og chop chop er neste release “wohoo”. Null info om shooter, forhåpentligvis release i 2020… Tidligere Outlook plutselig borte vekk. Forstår godt hvorfor den er ned i dag. Sier ikke at aksjen er rettferdig priset fordi

“Hiv deg med på Funcom cruiset! Pris kr 12,30 pr nautiske mil. Ankomst til mildere strøk sannsyneligvis i slutten på 2020, men vi kan ikke love noen ting. PS ha med nødproviant”

1 Like

Det som er merkelig er hvor stor omsetning det først er på 12.90-13.00 og så stikker den himmelhøyt og stuper etterpå og deretter gnikker seg nedover på veldig lav omsetning i forhold til den villigheten som lå på 12.90-13.00.

2 Likes

Dagens handel var såpass påfallende, at man faktisk kan legge til grunn at det dreier seg om shorting (intra-)dag. Stor omsetning, høyt volum på høyere kurser - deretter utlån og angrep når kjøpersiden (en selv inkludert) er ferdig.