Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

OK da.

Nej Disney äger ingenting av Conan. De har bara rättigheter att få skriva comic books

Ser det nye Total War spillet er utsatt til omtrent samme lanseringstid som CU. ‘Senvåren’

1 Like

Hvor lenge klarer folk å sitte på hendene sine? Stay tuned.

Litt å knive med det oppmerksomhetsmessig. CU er vel ikke TB? Skiller seg litt bort, men man burde kanskje unngå TWstormen. Det blir det første store spillet på mange år innen historiesjangeren i TW.
Men regner med Funcom har kontroll på dette

1 Like

Hvor lang tid før eller etter mener dere det er lurt å legge lanseringen?

Ser ikke problemet, 2 forskjellige spill. Som treffer forskjellige markeder.

1 Like

Hvilket av spillene vil toppe kategorien “Strategi” spill tror du? Og er det forskjell på å toppe lista og å ligge på 2. plass? Det er ikke to like spill, men hvis noen kjøper TW så er vel sjansene litt mindre for at de kjøper enda et spill samme uka i samme sjanger?

1 Like

Hei, har dere fulgt med eller? Fun er på 13-tallet igjen👍

DONT JINX IT! :stuck_out_tongue:

Den kan nok stige litt frem mot rapporten nå

bilde

7 Likes

Dere vekket roboten…

sorry, skal ikke nevne 13 igjen😉

image image

Tror ikke robotene holder ut med omvendt HLR mye lengre :dizzy_face:
På tide med en hjertestarter, 9 børsdager til kvartalsrapport :smile:

13 Likes

Funcom er priset til under en 1/15-del av THQ og PDX, som hhv. har hatt en kursøkning på 30 og 16 prosent hittil i år.

1 Like

“Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves” er tatovert i pannen min. En vakker dag smeller det. Om det er opp eller videre ned får tiden vise :stopwatch:

d4b

Skulle kanskje nevnt den andre jeg har på kassa knyttet opp imot mine kjøp istedet??

ATVI kutter 8% av arbeidstokken.

Funcom er på ballen.

8 Likes