Hvem vil vel ikke jobbe med noen som kaller seg «Butt Plug santa’s little helper» . W T F
Her har du foresten tallene til THQ for Q4. Itillegg til å levere greit i Q4 kom det i dag 2 oppkjøp og det har vært noen av de det siste året.
Net sales increased 441% to SEK 1,380.6 m (255.4).
Owned IP’s represented SEK 396.0 m (208.2), or 72%, of business area Games sales in the quarter.
EBITDA increased 109% to SEK 326.4 m (156.4), corresponding to an EBITDA margin of 24%.
Operational EBIT increased 84% to SEK 194.4 m (105.8).
EBIT increased 49% to SEK 152.1 m (102.0), corresponding to an EBIT margin of 11%.
Cash flow from operating activities amounted to SEK 455.0 m (98.6).
Earnings per share was SEK 1.33 (0.93).
Two owned IP’s and nine publishing titles were released in the fourth quarter.
Imponerende skute - et stykke igjen
Fair value på Funcom er vel rett over 1/10 del per i dag.
De har også en imponerende pipeline med 77 prosjekter på gang
Skjer ikke i funcom i vår levetid
For en unødvendig påstand å komme med?
nu kjør vi!
Får nå se om den får lov til å gå eller ei - kan hende den bare skal ligge på 13-blank en stund til. Stenger vi noen prosent opp i dag tror jeg det blir stigning hele veien frem mot Q4.
Jeg prøver å slutte å gjette hvor kursen går lengre. For det første har jeg tatt feil så mange ganger siste 6 mnd, for det andre så blir det lett hakk i plata, for det tredje så har jeg tydeligvis ikke peiling og for det fjerde så sitter han som bestemmer kursen på forumet her. Har mistenkt at det eneste som nytter er å gi inntrykk av at alle har gitt opp håpet. Lurer faktisk på om jeg skal si at jeg har solgt bare for å få med meg 20% på et par minutter
@nofun glöm inte då att THQs aktiverade utvecklingskostnader syns i resultat räkningen. Utan dessa hade THQ gått ±0. Funcom aktiverar men har inte med dessa i sin resultat räkning.
Resultatet blir det samme så jeg ser ikke poenget ditt. I THQ kommer det både som omsetning og kostnad (det blir jo sum 0), for Funcom kommer det utenfor resultat (også sum 0 på resultatet). Begge gjør ned og avskrivninger.
poängen är att det inte är en ren vinst… även om det blir samma i slutändan. Redeye exempelvis räknar på net revenue
En god gammel Funcombevegelse dette her. Slikt liker vi
77 prosjekter i 1 pipeline? Nope
77 prosjekter i en pipeline? Nope
Nu får kursen lugna sig lite, kommer utbyte i morgon
Det er klart, er du 92 år og på hell så er det greit men slik Funcom jobber og vokser om dagen så skla man aldri si aldri
Kan säga vad man vill om ordredybden, men det är i alla fall betydligt många fler som vill in kontra ut: