Vi får se da vettu ellers så kan vi jo kjøre i gang ett nytt veddemål
Skal man ha 200k aksjer her så sliter man fryktelig uten å løfte kursen betydelig.
I den grad folk ikke er inne i aksjen om dagen, så bør det bli brukbar FOMO.
Kursen er og blir en vits enn så lenge, men kan gå desto fortere når folk skjønner at rabattperioden går mot slutten.
Skal jeg gjette, så vil PAS-dekning ifbm. Q4 være det som bidrar til å få litt volum og sentiment tilbake i papiret. Vel, dét, i tillegg til mer info+++ knyttet til CU og offentliggjøring av nye publishing-prosjekter.
Betyder säkerligen ingenting, men det är ändå intressant (skrämmande ) hur lik kursen var i fjol vid den här tiden:
RT. 14.00 tut tut
Fikk de panikk når den touchet over 14?
Folk må gjerne tegne streker og diskutere kursen, men med disse Happy Meal-volumene vet jeg ikke hvor mye det har for seg.
Såklart att ett block sätter stopp. Pump and dump
Stoler like mye på kursen som jeg ville gjort på en gammel heroinavhengig ludder - ligger heller med kjøp på 10 - 11 og 12 tallet
Skjer det noe med Anarchy Online siden de har økt aktiviteten på twitterkontoen sin kan ett av de superhemmelige spillene ha med denne IPen å gjøre
tvivlar jag på . Kikar du på alla sociala medier oavsett vilket spel Funcom gjort så har aktiviteten ökat. Jag tror helt enkelt det har att göra med att man är fler anställda idag och har tid och utrymme att vara aktiva i deras gamla portfölj, för att eventuellt kunna få upp intäkterna där.
Sedan kan det såklart bli ett nytt AO spel men anledningen till att aktiviteten ökat har torligtvis med att göra att personalstyrkan ökat rejält
Å få i gang AO IP’en (som kanskje er den mest anerkjente IPen Funcom har p.d.d) skal fort vise seg å være en smart idè; såfremt utførelsen er god. FPS eller MMO i AO universet ville blitt en “enkel” suksess spør du meg.
Tjah, Funcom har 50% av Conan IP-en, den må da være 100x mer kjent en AO?
Kjent, ja. Anerkjent? Kanskje ikke. AO gikk ned i historien som en av tidens beste MMORPG på sin tid. Folk spiller det enda
Conan Exiles + Age Of Conan not so much; selv om det for all del sikkert har dratt inn 100x mer penger
Et nytt AO spill hadde fått mye oppmerksomhet i spillpresse, personlig som jeg har nevnt før, håper jeg på noe ala et survival spill satt i universet da disse selger nesten uansett. Kanskje et battle royale spill hadde fungert?
Ikke noe særlig konkurranse fra apex for tiden
Limt inn i riktig tråd
Hvilke sjanger er det som ikke er interessante for de store spillselskapene, men blir for omfattende for de små. Svarer du på det spørsmålet så ser du hvor Funcom kommer til å satse