Simulator-sjangeren?
Da blir det Barbar Simulator 2019, da?
PG-18: Garantert
Simulator-sjangeren?
Da blir det Barbar Simulator 2019, da?
PG-18: Garantert
Kanskje noe sånn som X-Wing / Tie Fighter / X-Wing Alliance, bare i en AO setting?
Pr0n?
Det kryper oppover på syltynt volum, tomt for aksjer til salgs?
Litt pre- Q4 hype på gang?
Jag hoppas på det -blev några tusen till idag
Fra 13 blank til 14 blank på null volum og nyheter. Ikke nooooe unormalt å spotte her nei
Er du ny her? Funcom kursen styres av triggere
Er klar over det ja. Forrige trigger ved MYZ release var pen, for å ikke snakke om f.eks q2 rapporten i 18. 10 % ned på veldig gode nyheter
Hvordan gikk kursen i forkant?
Var ikke mye stigning i forkant av MYZ, nei.
Til tross for innsidekjøp og masse gode nyheter.
Noen hadde bestemt seg for å fullstendig sabotere aksjen.
Aksjen sabotert? Jeg vet ikke det da men. Aksjer trenger helle tiden nye investorere som bringer volum in i aksjen .Funcom er jo ikke et unntak i det tilfellet.
Og hvor får man tak i nye investorer. ?
Mye i gjennom forum og div. Og Funcom har jo blitt veldig fraværende på Heghnar
Og hvorfor det?
Veldig vanskelig å hype noe man vet nesten null om - som Funcoms kommende spill.
Ypperlig anledning for å laste opp hvis man har tro på prosjektene.
Fordi alle som var på hegnar er her nå. De eneste som er på hegnar er dem som er utestengt herfra.
Ja. Og det er jo synd. ?
Jeg likte selv å diskutere aksjen På heghnar. Og de fleste som var der på den tiden. Er her og eier aksjer. Er det ingen som orker å ta kampen opp med trolla.? Før i tida banka dere dem.Og nå eier de hegnar på en måte og.
At ikke Funcom kan diskuteres nokenlunde seriøst på Norges største forum. Er et stort problem for oss som er investorere syns og tror jeg.
Norges største forum for hva da? Trolling?
Ingen som tar noe som står på hegnar seriøst for noe som helst.
Så du mener at heghnar forumet ikke bidrar til hvor folk invisterer mener du. ? Mange som også hører på fornuftige innlegg der. Og det er også der ofte nye investorere kommer første gang.
Fleste parten av de aksjer som har stort Volum er presentert med flere tråder på heghnar. Ikke at jeg er Så veldig glad i det forumet. Men det er synd at få troll kan få lov til å lage såpass mye kvalme i aksjen. Til og med Bagger ser ut til å ha gitt opp.
Volum/ momentum har ikke Fun hatt på lenge. Jeg tror det skyldes mye at aksjen er fraværende der.
Jeg håper noen av dere er -Me-
Jepp du er uten tvil en av de😁
Trött på detta ständiga tjat om att traders styr aktien. Det är Funcoms jobb att få fonder tycka bolaget är tillräckligt hett för att köpa aktier över öppna marknaden.
De ligger i fonders intresse att minska free floaten, som är hög i FC. När fler institutioner börjar köpa, då kommer ni få se på andra kurser.
Ka skjedde med denne LA videofilming-coming-soon-overraskelsen?!