Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Kommer med Q4 tipper jeg.

Nå er det så nærme til at jeg tror de bare kjører full pupp og alt samtidig.

1 Like

2,9 mil i omsetning og nye 1,26% opp i dag. Det begynner da å ligne på noe. Neste uke kan bli spennende, kommer 15 og 16 tallet også?:wink:

1 Like

Håper virkelig ikke at de smeller alt ut samtidig, da mister de effekten av å ha drypp av godnyheter over lengre tid.

Tja. Jeg er ihvertfall steinklar for et godt gammaldags funcom-rally.

Type 20-30 % + på en dag.

5 Likes

208k aksjer omsatt er begredelig :sneezing_face:

Samtidig, kjøpsignal ble trigget, ville ikke vært overrasket om vi så 15 kr snart. Om det holder seg over 15? Hvem vet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

RT 14.70 - jeg gjentar tut tut! Jippi!

3 Likes

Bra,men må ha VOLUM ! :wink:

1 Like

1 Like

Det kommer når rapport, trailer og mer info om MYZ foreligger

Håper på det, men greit med et større volum før Q4 og så en kunne passert 15 tallet med god margin før rapporten foreligger!

1 Like

HO-forumet har gjort seg selv mer og mer irrelevant ved at det på den ene siden er umoderert, men så er det også avdekket at en del av trollene der faktisk har direkte linker mot de admins som finnes på forumet. Tekinvestor og Xtrainvestor har i stor grad tatt over.

2 Likes

Funcom anbefales / omtales i dagens «Affärsförslag» fra Avanza:

bilde

Edit:

Fordelen - om man vil kalle det det - er at Redeye har beregnet (litt halveis utforståelig) 100k i salg for MYZ… Det er ~dobbelt så lavt som i virkeligheten. Trolig ligger de for lavt for CE også.

Det vil mao. bli en real oppjustering av analysen med Q4-tallene.

27 Likes

Det er vel snakk om 100k salg i desember, er det ikke? Det skal man ikke se bortifra er langt fra virkeligheten.

1 Like

Jo, det er langt fra virkeligheten når vi vet at antall Steam-reviews ved utgangen av desember var ~1450 (~85 - 150k solgte) og 300+ PS4 reviews (~40k+ solgte - vanskeligere å anslå enn Steam). Xbox kommer i tillegg.

6 Likes

RT 14.84 - Ser vi 15 i morgen? :slight_smile: :rocket:

2 Likes

Slutt 18/2 kr. 14.84 :slight_smile:
Tikk takk. Tikk takk. Hei hvor det går.
Noen aksjer er bare drit gøy. Jeg kjøpte to ganger på 12 tallet og en gang på blank tretten. Nu er jeg ikke lenger gretten :wink:

21 Likes

Du er slik ein kjiping du.
Sitter med mitt snitt på rundt 17😊

1 Like

Jeg har 9 kjøp under dagens kurs - lavest 11.71.

Fortsatt minus totalt men strålende fornøyd med å ha fått denne muligheten til å hamstre på disse nivåer

1 Like

Prøver å forstå dette med P/E og Trailing P/E. Om kalkulasjonene er korrekt i bildet under, hva betyr egentlig en P/E som er så lav som 20,3 for Funcom aksjen:

1. At det lite interresse for aksjen?
  2. At aksjonærene ikke har fått med seg at Earnings har økt mer enn forventet i det siste?