Det blir nok sluppet nøyaktig 0 børsmeldinger før nytt styre er valgt inn.
Siste Dune spill var i 2001, så om det finnes en mengde fans enda vil nok trykket bli rimelig greit når det først kommer noe. Regner med Funcom har lært litt angående kvalitet nå
Brettspillet Dune kom for ikke lenge siden og interessen var god, neste batch kommer 10 desember. Så en liten minihype er allerede i gang
“Although the game is officially released due to issues at the manufacturer HQ the stock is arriving in Europe in 3 waves, the first has already arrived/gone out across the board and the second is imminent but sold out to pre-order. This is for Wave 3 stock which is due to arrive at the beginning of December so that people can get it in time for Christmas”
Ja, og jeg har ført til at jeg har noe mer troen på at det kommer noe info nå, men jeg ser det som mer sannsynlig med info etter nyttår
Det kan forsåvidt hende men det har i tilfelle ingenting med at et nytt styre skal velges.
Han har likt to innlegg til fra samme fyr om samme tema siden dette. Tror han prøver å fortelle oss noe
Dune 2 var jo så vidt jeg vet det RTS spillet som definerte sjangeren, og jeg håper at det kommer en ny utgave. Kanskje derfor Funcom hadde et samarbeid med Petroglyph og ga ut CU, som et slags lære prosjekt??
Hoppas hellre på ett RPG Dune än RTS. Ligger mycket bättre i tiden
Da lærte man vel at man ikke burde basere seg på de kanskje?
Synes de bør holde seg unna å få laget ting på plattformer der spill ikke enkelt kan portes mellom pc og konsoll.
Katastrofläge igen. Allt igår och imorse var fake
Dagens premie levererad av Funcom:
Imorgon kl 12.30 hoppas vi Stian försäger sig om MC release datum
EDIT: Kommer länk imorgon och livestream från eventet.
Noen som skal hit?
Tror det var en større norsk privat investor for en tid tilbake som indikerte her på forumet at han jobbet for å få flere større svenske investorer med på laget. Kanskje han skal?
Funcom er også en av de mest populære aksjene til DnB Markets kundene: https://finansavisen.no/nyheter/bors/2019/12/04/7479568/de-mest-populaere-aksjene-i-november
Er det Bagger / @gordon som drar opp snittet kanskje?
Han kunne dratt opp kursen også😉
Morsomt hvordan det å gjengi nyhetsbrev nesten ordrett holder til en jobb som journalist i disse dager.