Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Stian sa att de hade flera Dune projekt på gång. Läser man från presentationen så ska de utnyttja PR från Film och tv-serie.

Stian sa att de hade jobbat ett bra tag med The outsiders

“that might release sooner then expected”

3 Likes

Samme her, 99 % sikker. Men det blir jo en DB-reskin, og jeg tipper dette erstatter Conan SP.

“We announced quite recently that we work with them… but we have worked a bit with them in advance… and they are really working at full speed and delivering great builds every week so that might release sooner then expected”

Liker hvordan de påpeker det absurde ved at en reder-familie var største eier tidligere.

3 Likes

Om andra Dune projekt än Open World spelet “… And we are also working on other exciting releases within Dune and we will announce those more later when were ready”

2 Likes

Og fortsatt 3 kroner opp til Tencent-kurs :heart: OSE :heart:

Jag kan inte se en kurs under 25 nok nästa år med

• Dune hype
  • MC Hype
  • The outsiders hype

osv osv

4 Likes

Kult at du er inne i aksjen igjen :smile:

1 Like

Alla andra har ju sålt så :smiley:

Tycker det var sjukt kul när han (nästan) försa sig om releasefönster för Dune:

“This is the new Dune-game. The open world game that will launch… uhm and benefit from the movie that will launch in December next year”:

14 Likes

HAHAHAHAHAHA STIAN <3

5 Likes

Gotta love him! :grin: :muscle:

Hæ? Dune release Desember 2020?? #hype

Trenger jo ikke bety det.

Det sagt, personlig tipper jeg innen et kvartal etter premieren. Man «må» slippe tett på filmen. Muligheten er for god til å ikke utnytte.

Jeg antar videre at Legendary har dette som del av kontrakten.

1 Like

EA release december 2020?

1 Like

Jeg er så jævlig glad for at jeg ikke har @xfrox, @antzzo og resten av Tekinvestor sittende hjemme og vurdere alt jeg sier på jobb opp og ned i mente :smiley: Et lite hark på feil sted og MCAP til arbeidsgiver synker med 100 mill. Et smil på et annet sted og MCAP går opp 200 mill.

Når det er sagt, jeg setter pris på detektivarbeidet deres :slight_smile: Bare glad jeg ikke er Stian.

17 Likes

Tycker mig utläsa av ditt svar att Dune kommer på EA Q420??? TACK

9 Likes

Press Release: Conan Exiles Introduces Mounts and Mounted Combat

10 Likes

Der kom den! :slight_smile:

2 Likes

Da skulle du sjekket ut i diverse biotek-tråder. Kripos burde ansatt opptil flere når det gjelder å tolke tonefall, stemmeleie og kroppspråk.

3 Likes