Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

@Deuteros :point_left::clown_face:

Det interessante er de “store” sperrene som dukker opp så snart det begynner å handles oppover!
Sier seg selv at her er det noen som absolutt skal holde igjen! (til de får nok billige aksjer)
Ser virkelig frem til rapporten på tirsdag :smile:

Og ikke minst oppdatert analyse fra redeye. Kanskje god nok grunn til at kortsiktige sitter litt lengre hvis rapporten er god?

2 Likes

@Alex
kortsiktige sitter litt lengre hvis rapporten er god?

Om de sitter lengre nå en tidligere må være en forutsetning for å holde kurs oppe !
Ikke bare trading , men langsiktige MÅ til her. Etterhvert vil da markedet våkne uansett !!
(har aldri sittet inne med så stor beholdning i Funcom som nå)

1 Like

181k block på 14.50 :stuck_out_tongue:h%C3%A4%C3%A4h%C3%A4

Den er borte før kl 12.30

6272 aksjer på kjøp. Stemmer det?

då gjorde de det ja

Er ikke det påfallende? Kursen stiger, men alle ordrene som blir liggende igjen nede på kjellernivået blir fjernet for å få ordreboka til å se tom ut? Så den som kjøper er (nesten) den eneste som har ordrer inne?

Jeg har en sterk følelse av at denne aksjen kommer til å eksplodere snart. Så om noe, så blir i alle fall jeg veldig optimistisk av det jeg ser. Og pleier alltid å kjøpe når det ser ut som det gjør nå. Bagger pleier å kjøpe de sperrene der i rett id og får nok fart på toget straks. Jeg tenker timer heller enn dager.

4 Likes

100k av blocket drogs bort när någon började peta på det.

1 Like

Nei, det er kun summen av de 5 linjene.

Jeg har kjøp under der =)

1 Like

Omsatt under 88K for hele dagen, så det stemmer neppe. Er vel en robot?

De sperrene er ett gedigent kjøpssignal som kan ha motsatt hensikt i ett papir som Funcom pga “variasjonen” av aksjonærer. Hvorfor skulle noen være interessert i å selge 180k aksjer på akkurat 14.50?

Tror det blir lagt inn for å få opp prisen, nå er den tilbake med 92K. Spennende å se om den forsvinner igjen dersom prisen går opp ?

1 Like

Der var den spist opp. Ser vi 15 straks?

1 Like

RT 14.55 :slight_smile:

1 Like

RT 14.60 nå :slight_smile:

1 Like

Sa vel før 12.30 :+1:

1 Like

299k i volum, så ting skjer.

3 Likes

Nu jävlar! :point_up::roller_coaster::flight_departure::rocket:

1 Like