Og USAs største private hjem: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Biltmore_Estate
Funcom sitt USA studio
Rt 14.80 nå
Word of mouth… Funcom er vert mer enn detta kara/kvinns.
Stay long
Till E3 2020 står vi i 40-50 nok. Remember this
Idag smeller det.
Tenk om det fantes en aksje man kunne selge for 14.80 og kjøpe for 14.30 flere ganger til dagen…Det hadde vært gøy det!
Godt og blanda av folk som vil inn eller ut før rapporten ja!
Ikke så mange som vil ut virker det som.
Alle vet at 2018 blir tidenes år for Funcom.
Jeg tror faktisk det er veldig mange som ikke vet noe som helst om snuoperasjonen i Funcom. Beviset for det ligger rett foran oss, nemmelig en kurs rundt 14,50
Hadde stordelen av potensielle kjøpere fulgt like gode med som den jamne Tekkeren, da ville vi ligget rundt 20-22 kr.
Jeg er sikker på att kursen kommer, det er bare så kjedelig å vente på att markedet synes det er ok å “friskemelde” Funcom.
Blir spennende i morgen,tror det bare er starten på flere “vekkere” fra ledelsen i Fun.
Blir rapporten i morgen bra , er det nok ikke lenge før Pareto har en analyse klar.
Markedet som helhet vet nok ikke så mye nei. Men jeg mente at de som nå er inne ikke kommer til å selge.
Vil tro at de som nå er inne vet hva som kommer.
Blir nok sell on news etter rapporten okke som. Er lite som skjer frem til CU
Håper det blir sell on news. Da skal jeg øke😄
Håper på buy on news og en offisiell friskmelding av aksjen
Satser på at det kommer en ordentlig teppebombing de neste par dagene med Q4-tall, CU-gameplay, switch-porting, nye analyser og melding om nye storaksjonærer.
Mener du teppebombing med nyheter(og ikke teppebomging av kursen) så enig med du
Teppebombing av nyheter tenker jeg på - for å forhindre teppebombing av kursen
Rt 15.10 nå. Vi er i brudd og takeoff har startet
Og volumet bgynner å ta seg opp.
322k,
Blir ikke overrasket om vi stenger på dagshøy.