Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Yepp, vi er “airborne”. Tikk takk, tikk takk…

3 Likes

Ser at vi stiger på større volum, så faller vi tilbake på lavt volum…

Det sier egentlig det meste :wink:

1 Like

Ro ned jinxinga littegrann da

2 Likes

etablerer vi oss på 15 nå så er det raka vegen til 18 :muscle:

Ser kun total omsetning hos nye Nordnet… Er det ikke mulig å se antall aksjer omsatt her??

Jinx mode här inne

1 Like

336k omsatt

Greit nok det, men ønsker jo ikke å spør her hver gang jeg lurer på hvor mange aksjer som er blitt omsatt :thinking:

Forståelig. Har nordnet selv og ser omsetningen både på app og på nettsiden

Finner ingen grunn til å holde denne vesentlige informasjonen skjult fra alle dere som ikke har rt løsning på dere. Syns du jeg hausser når jeg kommenterer live kursutvikling hver gang den når nye høyder og lar vær når den faller ned igjen? Jeg syns dette er gøy. Men håper noen andre kan ta over stafettpinnen og poste live RT når det skjer ting i Funcom. Det er jo gøy :slight_smile:

NB: Jeg håper ingen kjøper aksjer basert på mine råd da jeg fortsatt ligger i minus på mine. Skal man ha tradingråd så anbefaler jeg @Shadowsbane. Be han sende deg PMs når han har solgt og kjøpt heller. Ikke hør på meg…

3 Likes

Tror ikke du helt skjønner hva det betyr å jinxe :wink:

Tipper for øvrig de aller fleste i tråden har RT.

1 Like

Nei der tok du meg. Betyr det ikke alene sex?

Ser ut som jeg har flere alternativer

1 Like

Problemet er vel generelt bruk av litterære virkemidler uten å hive en nymotens emoticon bak for å vise stemningen i teksten? :sweat_smile::bomb::exploding_head::face_with_symbols_over_mouth: Kan fort misstolkes!

Jeg har RT, men kun når jeg er på kontoret. Så stort sett mindre enn 20% av dagen. Tidligere var det mye moro med å poste kurser. Folk ble helt ville og kjøpte aksjer som bare rakkern…hehe neida jeg tuller litt nå altså.

2 Likes

Hehe, der var det litt av hvert ja.

Men lang empirisk forskning viser at kursen snur sørover så snart folk på forumet begynner å rope om brudd/rally/nå går det rette veien/ etc. etc. :smiley:

1 Like

Ok da går du for tolkningen “dra ulykke over”. La oss se om det skjer noe annet med kursen hvis du endrer din tolkning til “Fortrylle”/ “tryllebinde”.

2 Likes

Kursen har jeg få / ingen synspunkter på før aksjen er likvid igjen. Får vi en million+ omsatte aksjer på Q4-rapporten, i tillegg til at noen lar være å utslette sentiment og kjøpssider med 200k+ aksjer med et par trykk på gode nyheter (som resulterer i at samtlige her inne selger åkke som), så kan vi snakkes nærmere.

2 Likes

8 Likes

Kommer Q4 etter stenging i morgen?

Foreløpig er det tolkningen “dra ulykke over” som gjelder.

1 Like