Du må spørre @Cirmes
Liker den optimistiske og positive tonen i rapporten nå. Dette var andre boller
For første gang føler jeg skikkelig Buddha følelse for Funcominvesteringen min. Om det dumpes i morgen…Could not care less!!!
Rått med dune!!!
Jeg fikk kalde føtter og hoppet av i svingen i dag. Bra tall og gledelige nyheter. Lykke til alle sammen👍 Spørs om jeg klarer og holde meg unna i morgen, er redd jeg må løpe etter.
Noen favoritter:
We can see a glimpse of that future already, with five new confirmed games in the pipeline
and a few new gamesbeing considered.
Funcom is stronger than ever
. With an incredibly exciting pipeline of games, and by
continuing to successfully execute on our strategy, it is my conviction that we will lift the
company to new heights.”
This is only the beginning of our journey,
ZPX Skal brukes til å flytte de 15 ansatte (snart 30) rundt i Funcom stratosfæren etter behov som en fleksibel bataljon på slagmarken som er spillproduksjon.
Interessant.
Why is the cash amount for the ZPX acquisition a secret?
Faen så rå funcom har blitt på å drive butikk, snakk om å snu skuta
355 som ser akkurat nå. Det er mer enn på lenge vel?
DUNE partnership. Sa de noe om utviklingskostnader skal deles, hva de er partnere om eller hvorfor de kaller det spesifikt et “Partnership”.
Edit: Jeg fikk svar i chatten at det bare er “samarbeid” på den måten at Funcom får bruke Dune universet til å lage spill av.
ingen mobilspill. Takk gud !
@anon91440261
Fra 33:40 her:
https://www.twitch.tv/videos/387121028
“Well, its a partnership. We will work together (with them) to bring Dune to a new audience, both on movies and games and on other things Legendary is working on. So we will partner up to work very close on the visuals, the story, lore the setting and all that”
“Bare”.
Et av de flotteste sci-fi-universene med pengesterke og svette patrioter. Gromt.
Ja bevares, men jeg bare lurte siden de kalte det Partnership og presenterte det med bravour. Lurte på om det lå noe mer enn det i det, men det var det ikke. Jeg er ekstremt fornøyd med sci-fi i Dune universet og minimum 3 spill. 5-15% går da til Legendary entertainment på de 3+ spillene.
De har mer cash på bok enn de investerte i nye spill i 2018. Ezmode
Og da la Rui vekt på at de hadde investert mye i nye spill i dette kvartalet.
Hva synes dere var det mest negative i rapporten ?