Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

@koe can you fix?

Hello, Exiles,

We went over community feedback regarding the latest update and discussed it with the rest of the team. It was clear that many of you felt strongly about the newest movement changes.
We also agree that we didn’t leave enough room for testing, which is something that we will work on improving.

The designers feel that the momentum feature is an essential part of the mount experience. However, while we’re keeping it in, we are also making adjustments based on your feedback.

This change will be part of a hotfix going out within the next few days. Please check out the adjustments once they are live and let us know how they feel.

This will also be discussed in our stream later today at 5pm CET. Make sure to tune in on either Twitch , Mixer, Steam or Twitter (Periscope).

We do appreciate all of you and thank you for your ongoing support and for being part of our community.

… min utheving. Det er jo litt morsomt at nesten tre år etter release, så slipper de fortsatt ting de synes de har testet for lite. :stuck_out_tongue:

Anyway, kanskje de nå kan gjøre justeringene for kamp så @thomashagen blir fornøyd :sunglasses:

1 Like

Raskere feedback fra live enn testlive, og er nok hastverk med å få dette ut og i orden før nissen sparker inn døren.

1 Like

Er det neste DLC?

2 Likes

Jasså, så dere sitt å glor!!

Kom igjen nå da FUN jeg er ferdig handla :wink:

1 Like

Vi får se om det blir oppgang i morgen/mandag fra alle som får lønnen for desember med halv skatt ;D Siden vi er en del småsparere :wink:

Håller inte med varken dig eller Funcom. Det spelar ingen roll hur länge de testar, då bas koden är som den är.

Jag tror Funcom skrev så bara för att sockra.

Det finns inga game breaking bugs med mounts eller movement system. Det är en smak sak i sig och en stor förändring. Skulle säga att de här var en av de bättre uppdateringar. Jag har lagt 20h på den och inte stött på något konstigt ännu. De som krånglar är kraschar på Xbox (som de alltid gjort) och att man kan oneshot med Bow. Dessa saker hade kunnat hända oavsett hur lång tid de testar och dessutom är det alldeles för få som testar spelet på testlive.

3 Likes

Husk også at nesten ingen spiller på testlive. Det gjør at de ikke kan stole 100% på feedback derfra som representativt for folk flest.

Jeg har sett ett par videoer som slakter funcom sin patching, og sammenligner det med Riot Games, Blizzard, osv. Det er litt budsjettforskjeller der.

1 Like

Spelar ingen roll hur mycket Funcom testar och folk klagar. Funcom kommer aldrig kunna göra en flawless patch baserat på hur koden är uppbyggd. Jag kan definitivt säga att de gjort ett extremt bra jobb med mounts

3 Likes

Både blizzard og riot har gått på mange smeller når det kommer til smakssaker som dette. :slight_smile:
Tross budsjettforskjellene. Og det er ikke gitt at dette er en “smell”. Noen som klager i overgangsfasen vil det alltid være, uavhengig av hva man slipper av endringer.

1 Like

Gåta nr 1: Vad har Marocko och LA gemensamt? @Konamixx

EDIT: Im going to screw your mind

F2P denne helgen.

Satan så bra.

Edit: hva skjer med Tekbot?

En høy andel latinamerikanere?

Lol leste Mexico.
Nei da vet jeg ikke. Er de tre (rui, Erling, paxton) på honeymoon i Marokko sammen?

2 Likes

Erling var i Marrakech 5 december enligt fotot. “Few days” dock. Han gillade alltså Geoffs tweets 1-2 dec innan han åkte troligtvis.

1 Like

Jeg tror at hvis de gjør noen små justeringer og øker hastigheten litt blir dette bra. Jeg har spilt en del de siste dagene, og det er helt ok når jeg har blitt vandt til det. Det føles veldig realistisk.

3 Likes

Slik har Funcom vært så lenge jeg har fulgt de :slight_smile: Litt av problemet deres er at det ikke er mange som leker på testserverene og da blir det vanskelig å få nok feedback.
Synes uansett at denne endringen var det helt greit å dumpe (nesten) rett på live. Det er mye verre når de introduserer bugs som burde vært oppdaget lenge før ting kom på liveservere. I noen tilfeller har de også blitt gjort oppmerksom på bugs på testserverene men alikevel har de valgt å patche liveserverene…

Fina reor där. 50% på MYZ

3 Likes

Blir det handelsavtale og rally nå, så bør FUN få gang på noe info.