Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

100 % säker att FC hade hypat game awards nu om de skulle revealas något där. De är vad jag känner atm. men vi får se!

2 Likes

Med tanke på hvor lite Funcom kommuniserer før ting faktisk slippes, så er jeg ikke enig. Jeg setter dog sjansen for at noe kommer til kanskje 10%? Så har ikke akkurat pantsatt huset for å sitte over Game Awards. :smiley:

1 Like

Erling og paxton sover. Er 01:00 i LA nå.

1 Like

De er jo gamere, da sover de ikke 01:00, de gamer CE :wink:

3 Likes

Takk for at du minner meg på hvorfor jeg er investert i Fun! :blush:Har så høy grad av Funcomfatigue at jeg selv kun bidrar med fjas om dagen…

1 Like

Det er lett å glemme at det fort tar tre år fra Funcom får ideen om et nytt spill til det er klart for release. Ting tar jævelig lang tid. :stuck_out_tongue:

6 Likes

Skal de nye styremedlemmene ha opsjoner som skal prises rundt tiden de blir valgt inn i styret? Prising av opsjoner pleier å sammenfalle med stilleperioder.

1 Like

Denne fikk jeg på LinkedIn i dag, allerede tipset Funcom:

Hva slags gigolo er det bilde av øverst til høyre?

Moren din sin :kissing_heart:

5 Likes

Damn, sic burn! :exploding_head: Den får jeg ta på min egen kappe. Snakk om layup.

2 Likes

hehe, jeg får 10stk av dem i uken.

Den sladdingen der av navn var ikke helt god. :stuck_out_tongue:

Nå er jo du kjent som han med kneputer på kontoret da

2 Likes

Oppdatert aksjonærliste ute på funcom sine sider pr. 11.12.2019 - https://investors.funcom.com/major-shareholders/

4 Likes

är det 12 november eller 11 december? :stuck_out_tongue:

You tell me. Er jo logisk med en måneds delay på helt åpne sider, men det er i så fall misvisende når de skriver 11.12.2019

Og Erling som ellers er så flink å retweete er ingen steder å se…
image

Jaja, den retweeten kommer kanskje om et par, tre timer.

Paxton ser heller ingen grunn til å retweete ser jeg…
Dobbeltrom?

5 Likes

Du får søke på åpen søknad til Funcom som profesjonell retweeter :slight_smile:

2 Likes

Neida, de har jo nok av de. De er bare opptatt for øyeblikket :slight_smile:

1 Like