Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Greit å notere seg at Legendary som lager Dune er eid av Kina.

Det er nok en synergi mellom dem og Tencent også.

3 Likes

choo choooooooo steam free weekend 12-17 december!

7 Likes

Ser Legendary ble kjøpt av Wanda Group i 2016. De driver vel med veldig mye forskjellig og Tencent har allerede både eierandler og samarbeid på noen områder med de.

1 Like

Snyggt hittat! De finns en solklar anledning mao till varför Tencent köpte in sig i Funcom = DUNE

3 Likes

Yep.

Jeg tenker at ting som involverer kina aldri er tilfeldig.

I utgangspunktet tenker jeg at dette må være et pluss.

1 Like

Viste ikke du at Legendary var eid av Kina? trodde jeg hadde sagt dette til deg for ukevis siden! :stuck_out_tongue:

Det er ikke at det blir for mye som er problemet, men at mye info som er viktig for caset blir spredt over mange tråder. Så den positive effekten man får i en tråd ved at all info om selskapet blir satt oversiktlig sammen fra mange steder på nettet finnes ikke for Funcom lenger. Man går glipp av veldig mye ved å bare lese småprat. F.eks. at CE var oppe i over 11000 spillere samtidig for litt siden og kommer til å slå det i steam free weekend i helgen. Viktig info for caset, ikke et ord om det i denne tråden.

Hver nye tråd fører til spredning av informasjonen, spesielt vanskelig å få oversikt over for nye lesere. Synes det er dumt at vi åpner nye tråder når noe nytt skjer i caset. Også dumt at man ikke snakker om produktet i selskapets småprat tråd, men heller i 6 andre tråder. Forslaget mitt ville vært Funcom småprat, Funcom gaming, Funcom fundamentale forhold og Funcom teknisk analyse.

1 Like

helt missat… nu föll ju poletten ner totalt till varför Tencent köpte in sig i Funcom

bilde

1 Like

Så, noen som kan tenke seg hva som har økt med litt over 300% de siste årene i Funcom? :slight_smile:
image

1 Like

memes fra @h3nk1?

6 Likes

Antall groviser i fravær av substansielle nyheter å diskutere fra selskapet?

1 Like

Gjeldsgraden til aksjonærene?

1 Like

kursen

Du har tryckt in fel data. Du menade väl kursutvecklingen?

Jeg kan gi et hint, det er tatt fra regnskapet :wink:

1 Like

Antall ansatte? Edit: Investeringer seff :wink:

1 Like

Helt riktig! Det er capex for de siste fire rullerende kvartaler, var oppe i nesten 20 MUSD etter Q3. :slight_smile:

6 Likes

Digger også utviklingen i CE, med spillervekst og en god spillerbase som er større nå enn de fleste tidspunkter tidligere i spillets historie. Det spillet fortsetter å gi, og det vil også fortsette framover. Ingen tegn til at det skal avta framover. Spesielt med stor oppdatering i 2020.

Kommer bli flera släpp i 2020 . Köp nu :wink:

Jeg har økt med 50%, så nå har jeg 30% av det jeg hadde på det meste i stedet for 20%. Har dog bare tenkt å sitte med de aksjene til og med fredag hvis det ikke skjer noe. :see_no_evil: