“In addition to cancel and playing video games…” ska de väl stå?
Noen funcom’ere har så abstinser på drama at de til og med har begynt å investere i emisjonstek
Du skal bare være glad for at budet kom i forkant av Coronavirus-krakket
Hovedindeksen er vell ned ca 1% fra Top ?
Tror ikke det hadde hatt noe betydning
Altså - hvor mange prosent av Funcom eide denne løken (må klikke på bildet for å se hele - 23 salg hittil)
Det er han som er roboten som selger 5 aksjer om gangen
25
Må man ikke legge inn separate ordre for å få en egen melding per salg? Så han har lagt inn 25 ordre Virker ikke menneskelig, men kanskje han hadde en stor andel eller selger etter en eller annen rar strategi som optimaliserer inntektene til Nordnett gjennom kurtasjen.
The bearded ladies ditchar Funcom och släpper nytt spel 17e feb på Epic games store
Det ser ut som en reskinnet MYZ.
De var väl de som var tanken? Släppa samma typ av spel med fler IPn från Heroic
Problemet er jo at MC som jeg håpet* kunne komme ut i Q4 2019 eller Q1 2020 ikke var klart i det hele tatt. Jeg tar da for god fisk det Rui skriver om at spillet er altfor dårlig. Problemet da er at de hadde feil folk i kontroll når de startet på spillet i 2018, så de har kommet helt skeivt ut.
*Jeg tror MC var planlagt sluppet i Q4 2019, etter snaut 18 mnd i produksjon, med en Q1 2020 release hvis de mente 3mnd ekstra polish kunne få spillet til å selge vesentlig bedre.
Ja - det er jo en ren kopi ser det ut til, litt stusselig synes jeg.
Jeg synes det så OK ut jeg. De var gode på historie og stemning i MYZ, så hvis de klarer å gjøre det her også så kan dette bli bra. Kanskje det appellerer mer at handlingen foregår i USA istedenfor i Sverige?
Et spill ala MYZ? Ja takk! Forhåndsbestilt!
Det har jag missat; var skriver Rui att spelet är för dåligt?
I tencent meldingen
Ok, då får jag läsa den igen
Er det noen her som har endret mening angående salg kontra aksept av bud etter viruset?
Tencent er fra Kina. Viruset er mest utbredt i Kina.
Kan noe slikt påvirke en beslutning om å eventuelt øke eller trekke budet?
Hva mener dere?