Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

5.juni. Tid for GOOOOLDFARB

1 Like

Eller tid for den store CE oppdateringen :wink:

Tjaaaa. Med beskrivelsen “Unnanounced game (Funcom/Outsiders). Exclusive unnanounced gameplay reveal with The Outsider`s David Goldfarb”, så vet jeg hvor jeg ville satt pengene :wink:

5 Likes

All in i Funcom igjen da. :partying_face:

1 Like

Bare å kjøpe til 16,32!

Jeg hadde vært så

Haussingen vi kunne hatt gående nå gjør meg litt lei meg :slight_smile:

3 Likes

Hele veien opp fra 9kr til 12kr :slight_smile:

1 Like

Bedre enn mange andre investeringer folk har kost seg med siden funcom !

2 Likes

Vi ska inte nostalgi-hypea lite inför eventet den 10e? ASP kanske kan komma in här och njuta med oss?

3 Likes

Olja ned, Funcom ned - slår aldri feil :joy:

1 Like

Jaja, hadde ikke blitt noe biotektrading på meg nå hvis jeg kunne trade GOLDBORN :slight_smile:

1 Like

Hehe, vi får se om Tencent reagerer opp da :stuck_out_tongue:

Såe… Pre Alpha gameplay på The outsiders spillet…

Glad jeg er ute av Funcom. Det så ikke bra ut.

3 Likes

Metal: Hellsinger is a rhythm FPS, brimming with diabolical enemies, powerful weapons, and metal music

Rythm FPS :grimacing: Dette er for spesielt interesserte! Traff ikke meg for å si det mildt.

Ett spill som selger bra i øst-europa, russland, tyskland, og null i usa :slight_smile:

Ikke den beste mottakelsen…

Doom: the musical

1 Like

Når man ser på de publishingspillene de har hatt så må man vel nesten si at de stort sett har “basja på leggen” ? Hadde nok vært kjekt med litt funcomaksjer når det begynte å nærme seg Dunespillet men akkurat nå føler jeg at ca 17kr var en grei deal.

5 Likes

Jepp! Ett bra spill og så… Vel, ikke akkurat overbevisende. Også har de kansellert to av sine egne titler. Skal visst være jævelig vanskelig å følge opp suksess. Minner meg mer og mer om starbreeze. Gode visjoner, null gjennomføringsevne.

5 Likes

To?

Er vel bare 1?