Betyr at det er blod i tisset…
Funcom har begynt å guide via rebuser.
Nope. De bör vara de röd gula paketen som är Skånes färger . TBL är från Malmö.
Rett og slett nitrist at treet er dekorert med “happy holiday”.
I fare for å havne i en “war on christmas”-diskusjon; det er da rimelig fornuftig å inkludere flest mulig i budskapet, for et selskap som ønsker å nå ut internasjonalt med produktene sine?
Hele verden feirer ikke Jul, men alle skal få spille Conan
Illuminati confirmed.
»The Board of Supervisory Directors is of the opinion that Mr.EddieTakHoChan’s business knowledge and vast experience as a senior executive in the video gaming industry will be very valuable in advising Funcom SE and making strategic decisions concerning FuncomSE going forward.»
»He subsequently recorded the fact that there were 29,817,956 votes in favor of the proposal, 20,577 votes against the proposal and that there were nil abstentions. »
»Proposal to appoint, effective as of the date of the Meeting, Mr. Eddie Tak Ho Chan as Chairman of Board of Supervisory Directors. (vote)»
»He subsequently recorded the fact that there were 29,838,513 votes in favor of the proposal, 20 votes against the proposal and that there were nil abstentions.»
Da tar jeg juleferie og ønsker å rette en stor takk til de mest aktive funcom investorene på dette forumet. Dere er gull verdt, spesielt for ferske investorer, selv om de kanskje ikke vet det selv
Ingen nevnt, ingen glemt. God Jul og Godt Nyttår
Jeg syntes dette er en veldig viktig indikator for “hot” stock for Funcoms momentum. Følger denne også ganske tett. Ta et grovt anslag og si at gjennomsnittet ligger i et sted [30,100] , skal 1100 spillere inn med mellom 30 000 og 100 000kr, er det mellom 33 og 110 millioner som skal inn mot bullscenario i Funcom og presse kurser høyere. Legg på TA-traderne som kommer etterhvert, så er det plutselig dobbelt med interessenter, i tillegg til større aktører som tør å ta en andel ved mer informasjon rundt fremtid
De e god på å treffe toppen disse svenskene Nå har jeg en teori om hvem du kommer til å selge til @Morti
Noe sier meg at det ikke blir akkurat de samme Svenskene som går inn igjen.
Nu jävlar. Aksjen er friskmeldt igjen…
ASP: -Hold my beer
Skal man bruke den indikatoren, for å tjene penger derimot og komme inn før oppgangen begynner, så skal vi ned 400 svensker til, så er det bare å laste opp
Konklusion är att vi trenger svenskar. Inte ASPerar. Men nu verkar viruset ha tatt en pause över nyår. Kanske för att fira vinst el förlust på Maldiverna.
En dune fan som følger utviklingen til filmen. Hvis de treffer massene med denne filmen, kan det bli stort. Men som dune fan selv må jeg si det vil bli en vanskelig oppgave.
Faktisk tror jeg det er enklere å lage ett bra spill basert på bøkene.
Jag tror jag hittat ett till internt projekt utöver Mutant Chronicles och Dune. God jul
???
Fortell