Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Lite småkul att Jakob, en concept artist från Gameloft gjort den här bilden.

Gameloft är ett stort bolag inom mobil gaming sektorn (133 meuro omsättning i Q3), och ägs av Vivendi.

https://www.gameloft.com/en/
https://www.bloomberg.com/press-releases/2019-10-17/vivendi-third-quarter-2019-revenues-strong-16-7-increase-organic-growth-of-7-2

OBS NOTERA DE SVENSKA PAKETEN. Notera även att svärdet är inslaget i svenska färger Glöm inte att goldfarb höll i svärdet.

2 Likes

Conan sitt sverd pakket inn i svensk gavepapir = Goldfarb / Darkborn -> Conan SP confirmed (ish).

4 Likes

eller listbyte

Enda bedre.

What? Er jo bare de svenskene som lagde myz…

Ja det var då väldigt lite norskt där :grin:

jævla norrbagge

Guleböj :banana:

Dette bildet her tror jeg skjuler mer enn som så. Den pakka der med spanske farger. Svensk sverd, hva mer har vi. La teoriene løpe nå. Dette er garantert ett hint fra ledelsen

4 Likes

Lite konstigt med inga norska paket va :wink:

@Hakon håller med. Definitivt en hint

1 Like

Svenskene jobber med Conan ref sverdet. Litt usikker på øksa men portugisiske/Brasil farger? Spanjolene jobber med mom. Rosa hodeskalle - usikker. Myz er på vent siden dux chiller, dette tilbake til Conan spillet. Mulig bearded har Conan som pro. Blekksprut tryne som tørrjokker nakken til snømannen, veeel :man_shrugging: har vi noen Dune referanser her? Mulig ørnen, det er jo Atreides om jeg ikke husker feil. Freemen er jo også en del av Atreides. Alle på bildet er free men? :thinking:Ordos har slange og Harkkonen har noe annet jeg faktisk ikke husker.

Konspirasjoner Junaite!!!

2 Likes

Goldfarb köper Funcom. Gör ett GYM spel.
Har ganska bra fantasti :santa::weight_lifting_man:‍♂

Idle workout :joy::joy::joy:

1 Like

Ble diskutert på funcom stream nå! Dere er “garantert” (ikke?) inne på noe … eller? :slight_smile:

Vad sa de ?

De sa även att de inte var något med Goldfarb :wink:

Står det ikke at han er freelancer på hjemmesiden hans? Står også at funcom er en klient.

De vet hvor hardt vi griper etter noe å tro om noe, nå sitter de og drikker sterk gløgg og ler seg ihjel :tada:

Rosa farge på skyen, ehh mente snøen… må bety noe!? :smile: