Så rundt 20k første måned og 30-40k første år?
Burde gjøre, som jeg fikk svigers til å gjøre. Gå til sak mot Anfi og få tilbake kjøpesum, årlige vedlikeholdsavgifter, saksomkostninger og renter
Funcom opp på en rød børsdag.
Nå har jeg sett alt.
Har snitt 13,37 <3
Har problemer med dlc-ene på ps4. Siden menyen for crafting er litt tyngre enn den er på pc (vil jeg anta) blir det veldig mye blaing dersom man har for mye man kan bygge.
Holder meg derfor til original.
Hadde vært godt med en bedre organisering der.
F eks . Blacsmith kunne vært dekt inn i sverd, øks, rustning , føtter, generelt osv.
Creative Assembly är skaparna av Total War Three Kingdoms exempelvis
PR-maskinen i rullning!
Funcom sin PR-maskin:
Best å ikke være investert i et spillfirma som har er såpass rusten? Burde investere i et firma med en “skikkelig” PR-avdeling da eller?
Rust har jo solgt veldig bra
Litt patina har aldri skadet noen
Er vel ikke på grunn av PR-evnen noen investerer i Funcom, snarere tvert i mot. Makan til beskjedenhet på egne vegne skal man lete etter.
Tenk om Funcom hadde hatt en Elon Musk som CEO… Istedet for «no comment»-Rui.
Hver gang det er så stille fra Funcom som det er nå, så har de hatt større ting i gjære. Noe jeg tror er tilfellet nå også. En del av ny strategi er å være ytterst forsiktig med ytringer når de har noe stort på gang.
Er bare å være tålmodig, kan nok lønne seg i disse tidene her.
Joda, alle på forumet her vet at det er ting i gjære. Og så klarer man å pusle sammen diverse informasjon fra diverse steder.
Men utrolig kjipt at Funcom ikke går ut med noe som helst selv til markedet. Men det er det kanskje en grunn til? Plutselig kommer en melding om at firma/fond X har tatt en kjempepost.
Jaja, her akkumuleres det etter beste evne.
En god strategi er å kjøpe når det er stille. Når funcomtrådene koker er det på tide å selge
Samma här. Befinner mig på all time high i antal aktier och ett fint snitt. Blir nog bra det här