Ser det er nevnt her inne, samt skrives litt rundt omkring ang relansering av Conan film/serie. Hvis det skulle bli en realitet, forstår det enda er mye usikkerhet og noe rundt rettigheter etc. MEN skulle det bli noe av hvilken skuespiller skulle da bekle hovedrollen?? Jason M?? eller finnes det andre gode kandidater?
Er ingen usikkerhet rundt rettighetene, de ligger hos Cabinet Groups som eies av Fredrik Malmberg.
Angående skuespillere så er det fortsatt mange som ønsker at Arnold skal returnere som en eldre Conan.
Ok, takk for oppklaring ang rettighetene:)
Doomtrooper (kortspillet) slippes til våren. Det ville vel vært naturlig for Funcom å slippe Co-op shooter rundt samme tid, og få litt synergieffekt her? Det har jeg stor tro på, iom. at Heroic Signatures (Funcom eier 50%) er utgiver.
For de som ikke kjenner til det, er Doomtrooper basert på Mutant Chronicles.
Jag har lirat det i Alpha och det är ganska “meeh” det spelet. Det är nog bara 2-3 pers som jobbar på spelet. De behövs kapital för att få spelet se mer fräscht, även om spelidén är klockren.
Mange nostalgikere der ute som samlet på kortene back in the days. Ser du på teaseren på Youtube har den 97,5% positive og bra kommentarer.Teaser har lite views, og dette er vel som sådan pr. i dag et nisjeprodukt. Men co-op med Mutant Chronicles kan jo endre på det, hvis de gjør en god jobb på PR-siden og spesielt hvis de har en mulighet til å koble det opp mot co-op shooteren på en måte. F.eks. at du får det og det kortet in-game.
Har en snikende følelse av at det er noe rett rundt hjørnet ja.
Vi må treffe på en slik antakelse etterhvert, har ventet en stund nå på news. Jeg håper faktisk på noe saftig fra CE først, da det gir mer penger nå.
Marvel tar in Dark Agnes som ingår i Heroic Signatures (om någon skulle göra spel av IPt). Coolt!
Ungefär så det känns att vara Funcom-aksjonær överlag måste jag säga
ja den tweeten från CCC symboliserar väl läget ganska väl…
Fint med 13.50 stäng idag iaf
Kjenner jeg blir litt mer optimistisk når man leser positive tweets og omtaler men får kjølnet optimismen til spillet hver gang jeg sjekker Steam wishlist. Virker ikke som disse tweetene representerer de generelle forventningene til spillet
Forventer lite men håper på en real overraskelse
Bare jeg som tenker at potensialet på switch er større enn på steam ?
Helt enig. Er jo et typisk konsoll spill.
Switch>PS> Steam.
Kommer det på switch?
Ja :
Conan Chop Chop will be released on PC, PlayStation 4, Xbox One and Nintendo Switch on February 25th.
Steam soleklart først - > ps - > switch - > xbone
Det er flere aktive spillere på steam på en dag (50 mill ish) enn det er totalt switch eiere
Eksponering på twitch er i hovudsak rettet mot steam brukere også
Jeg mener det kunne fungert på ipad/apple tv, får se om de etterhvert utvider med flere plattformer.
Tenker bare at det er spill som passer utrolig bra til switch . Jeg kommer iallfall til å kjøpe det på switch og ikke pc.
Der er jeg helt enig i, men jeg tror det selger mest på steam mtp hvor mange det når ut til