Skal det kjøpes vil det bli for PS for min del
Jo jeg synes også dette virker som mer konsollspill enn pc-spill ja.
Men interessen på Steam er uansett foruroligende lav. Om det betyr noe som helst får vi vite om noen uker
Funcom “bruker ikke” penger på mf, og da blir det ikke noe fuzz rundt spillene heller. Ikke noe nytt å melde her
Pass opp. Trader bonanza, koming up.
Melding fra Secret World Legends spiller til Funcom
Konspirasjonsteorier er morsomme.
Funcom har kvartalsrapport for Q4 2019 på datoen 28.02.2020. Dette er en fredag, noe jeg stusser over fordi selskapet normalt presenterer rapporten på kvelden og derfor skulle man tro at de ikke ønsket å bruke helgen på dette. Sjekket ukedager historisk, og sist gang selskapet hadde en kvartalsrapport på en fredag var 29.01.2016, det vil si på Q4 2015 rappporten.
En kikk på newsweb for børsmeldinger fra Funcom viser følgende:
Conan Exiles ble annonsert en dag før sist de hadde en kvartalsrapport på en fredag. I ettertid har de som fornuftige folk hatt kvartalsrapport på andre dager, så de slipper å bruke helgen på dette.
Skjer det noe annet på denne tiden?
De to største gamingeventene før sommeren i mine øyne er Pax East og E3.
Pax East starter på torsdagen, amerikansk tid, og varer hele denne helgen. Dagen før funcom har kvartalsrapport.
Har Funcom tidligere deltatt på Pax East eller gitt noe informasjon før kvartalsrapporter?
Vel i forbindelse med Q4 2017 rapporten i februar 2018 kom følgende informasjon:
Og på Pax East 2018 ble gameplay vist fram for første gang for pressen, med gameplay trailer vist offentlig for første gang noen dager før:
Alternativ forklaring:
Dette er tilfeldigheter og/eller skyldes preferansene til nye styremedlemmer og konspirasjonsteorier skal man som kjent ikke tro på.
Bear forklaring:
Funcom skal melde noe drittdårlig og ønsker ikke at ansatte skal herses med en arbeidsuke så de vil la ting roe seg over helgen.
Jeg har kjøpt litt funcom og er da inne igjen pga konspirasjonsteorien.
Og så skal selvsagt Goldborn hypes før pax east hvis Funcom deltar på konferansen, noe vi nok vet noen dager eller uker før den holdes. Hvorfor det? Mest fordi jeg er superbull på dette ene prosjektet (i motsetning til en del annet Funcom driver med), og det er morsomt å tulle med
ps: Hvis funcom troller meg og endrer dato på kvartalsrapport så … er det en grunn til at man ikke skal legge mye vekt på konspirasjonsteorier ja, og husk at jeg trodde det kunne komme info på game awards.
Bra funn,
Vet ikke om jeg hadde veddet uføretrygda på det. Men alikevell morsomt.
Du är bättre på konspirationsteorier än jag hoppas du har rätt.
På tide med noen nye Goldfarb-konspirasjoner ser jeg.
At de legger presentasjonen til en fredag kan umulig være en tilfeldighet.
Sannsynligheten for at det da kommer nyheter om et internt prosjekt er 90 % + såvidt jeg ser det - gitt sammenfallet med PAX East.
Bra plukket opp!
Når har de tenkt å oppdatere denne skal tro?
Har de hatt noen fast policy på det før?
rt 13.80
Edit: 13.87 Går fort oppover her nå gitt.
Doblet på denne posten og er jo fornøyd med 4% hittil i dag
Kan vi ikke heller lage en egen post for hvordan man disponere pengene sine?
Hintet med posten min er at jeg likte spekuleringene til @anon80503862 og syntes de var såpass troverdige at jeg tenkte jeg kunne putte litt penger tilbake i Funcom.
Kom igen nu. Fram med storsläggan !
Skulle ikke forundre meg om Funcom er så drittlei av nyhets-dumpingen til Satan og smådjevlene at de fremover ikke kommer til å melde noe som helst foruten det lovpålagte.
Kjør på…