Hmm?
Funcom Shareville eiere 13.01: 1161
Antall svenske eiere bare fortsetter å synke.
13,94 nå…En liten start på en laaaaaang opptur
Stenger vi i pluss idag er jeg happy, ikke for brått opp! sakte og rolig
3,33 % er jo ingenting. Før gikk vi jo lett opp 15% på en dag som denne.
Der gikk det litt på 14,00. Folk har vel vært sånn passe drittleie i Funcom en stund, så når det først skjer ting, så kan man plutselig få tilbake mange investorer
JAAAAAAAAAAA! 14 liker vi!!
Edit: Pløyer på 14.08
#aldrigmeraunder14
Kommer seg
Godkjent close!
#jinx4tw
Bare det i seg selv er egentlig grunn god nok til å gire herfra til helvete
Mutant Chronicles VR?
Etter å ha prøvd VR en god del og kjøpt eget utstyr har jeg blitt litt mer negativ til utvikling av spill på den plattformen. Det er ikke for “vanlige spillere”. Alt for mye knot for å få kommet seg inn i spillet og mulighetene for bevegelse er såpass begrenset uten en skikkelig investering i kropps-trackere osv. Imponert over hvor bra det har blitt, men tror kanskje AR blir bedre da man kan se rundt seg der man er. I VR må man dessverre fortsatt følge med hvor man er i virkeligheten samtidig som man spiller. Det er litt slitsomt og ødelegger innlevelsen. Ønsker at VR skal få alle investeringer de kan til utvikling, men tror spill-bruken blir begrenset. Opplevelsesfilmer hvor man deltar i historien som en rullestolbruker kunne vært noe, med stemmegjennkjenning når det blir bra nok.
Ser vi 12 igjen?
- Aldri
- Joda
0 stemmegivere
Poll føkka, for få alternativer
Aldri si aldri i Funcom Er mange år igjen i evigheten, men 12 igjen de neste 2 årene må isåfall skje raskt. Om vi får stabilisert oss over 14 tror jeg 12kr blir med Funcom 2.0, nå er vi på vei til Funcom 3.0 når Dune endelig kommer etterhvert