14.09 close. Tror ikke det blir vanskelig å pløye gjennom toppen av skyen denne gang. Liten vilje til å selge stort volum på 14 i alle fall.
Moon?
Dette hører kanskje hjemme i en annen tråd, men jeg må faktisk si meg uenig der. Vet ikke hvilket headset du har eller hvilke spill du har prøvd, men jeg ser på 2019 som et gjennombruddsår som viser at VR-spill kan være mer enn en gimmick. Det er fortsatt veldig tidlig og “inngangsprisen” til VR er fortsatt veldig høy, men headset som Oculus Quest (Kun headset og kontrollere, ingen kabler) viser jo at det nødvendigvis ikke trenger å være så mye knot. At alt du trenger for å spille et spill som Boneworks med real-time physics er et headset, en kabel og to kontrollere synes jeg er ganske imponerende.
I tillegg har Valve virkelig begynt å satse på VR med sitt headset og AAA-spillet Half-Life: Alyx. Om dette eller Boneworks gjøres tilgjengelig for utviklere som en spillmotor tror jeg VR kommer til å skyte fart de neste årene. Om det skjer håper jeg Funcom følger med. Hide and Shriek, The Park eller Moons of Madness er i hvertfall spill som jeg tror egner seg veldig godt for VR.
#1 – The Dominant Attention Medium, Television, Has Peaked and its Time is Being Redistributed
#2 – Gaming is Replicating the TV Package
#3 – Gaming Has Unprecedented Content Leverage
#4 – Social Signals, Effects, and Reinforcement
#5 – Tightest Feedback Loops + Culture
#6 - Consistent Growth Through New Devices, Categories, Technologies, Content
#7 – IP Kiln
Lang, men veldig god lesning.
Burde sendes til norske banker sine megleravdelinger.
(ble for øvrig linket til av Fred Malmberg på Discord)
Gjenbruk ^^ Så klimavennlig av deg
Dataspill er bare tull. Ikke noe penger å hente der.
segt idag…
3 dager med stigning, nesten 1 kr opp. Vi får tåle et lite hvilekjær… Men bare ett!!
Lavt volum, mange kortsiktige småsparere. Funcom vil alltid dale litt etter sterk oppgang om ingen store hamstrer akkurat den dagen.
Det er nok en del som vil ta en posisjon i løpet av de neste 6-7 ukene men som tenker at det kommer flere muligheter.
Er helt opp til de med aksjer om den muligheten kommer eller ikke. Kanskje det er supersmart å selge nå for å kjøpe billigere eller gå til en annen aksje, kanskje ikke.
Men hvis min konspirasjonsteori stemmer så går det mot slutten av ventetida
Volumvektet snittpris (VWAP)
13,89
Rt. 13,81.
Vær så god øretrillere.
Edit: Slutt 13.77
…er det bare jeg som tror de kjører reskin av Dorkborn til Kånan SP? Han dyre stemmefyren hadde stemmen til Conan i AOC.
Jeg tror også det. Hvorfor ha så mye arbeid liggende å samlestøv en plass, når det kan brukes om igjen. Forøvrig kunne de nok gitt det ut som darkborn om de ville, men tenker FC var de som presset gjennom en reskin for å bygge merkevaren sin.
Det har helt klart vært hint om at ting kan komme tidligere ja.
Og som spekulasjonene her viser er det mange muligheter.
Jeg har egentlig ikke noen gode holdepunkter for dette men jeg ser ikke dine spekulasjoner som helt usannsynlige.
Som vanlig holder Funcom oss på pinebenken så er vel bare å holde ut nok en gang.
Dorkborn og Goldborn.
Veldig mye av konseptet med Darkborn hadde jo passet Conanverdenen generelt og Conan selv utrolig bra. Så min teori er akkurat som din - Funcom sa at de kunne finansiere ett singelplayer spill basert på Conan, hvor de kan bruke veldig mye fra Darkborn.
Så om dette blir Dorkborn, Conanborn, eller Goldborn, det får tiden vise !